روزنامه عصرقلم در شماره 233 این نشریه در مطلبی با عنوان مسئولان ارشد دانشگاه آزاد باید استعفا بدهند به سانحه اخیر تصادف در دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات اشاره کرده است.
هفته نامه صدای چهارمحال و بختیاری نیز در شماره 62 این نشریه در مطلبی با عنوان وجود 2 هزار کارگر میدانی در استان بر رسیدگی بیش از پیش به وضعیت این کارگران تاکید کرده است.
روزنامه دیده بان نیز در شماره 201 این نشریه در مطلبی با عنوان دی ماه نماد و تجلی 40 سال مردم سالاری دینی به بررسی این موضوع پرداخته است.
در بخش هایی از این مطلب تصریح شده است: هریک از ماه های سال در تاریخ پرفراز و نشیب ایران نمادی از یک یا چند ظرفیت از ظرفیت های نظام اسلامی است و در این میان دی ماه نماد مردم سالاری دینی نظام به شمار می رود.
هفته نامه «کی یار» نیز در شماره 14 این نشریه در مطلبی با عنوان اقتصاد و مقاومت در چهارمحال و بختیاری آورده است: همان روز که مقام معظم رهبری در شهریور سال 89 موضوع اقتصاد مقاومتی را به عنوان راه حل بسیاری از مشکلات کشور اعلام کردند مسئولان وقت استان از نخستین کسانی بودند که آمادگی خود را برای تحقق بخشیدن به سیاست های اقتصاد مقاومتی اعلام کردند.
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.