به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی یزدان پرست روز چهارشنبه در نشست با مسئولان فرهنگی و ائمه جماعت شرکت های تابعه وزارت نیرو در بندرعباس با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت روحانیت در بحث فرهنگ سازی، اظهار داشت: ائمه جماعت در صف مقدم جبهه فرهنگی قرار دارند و می توانند در بخش مدیریت مصرف با تبیین آموزه های دینی کمک موثری در نهادینه شدن مصرف بهینه نمایند.
وی تصریح کرد: با وجود اطلاع رسانی های بسیار در خصوص کمبود منابع آبی در کشور، همچنان شاهد مصرف بی رویه آب در جامعه هستیم .
حجت الاسلام یزدان پرست ادامه داد: با توجه به این شرایط ترویج فرهنگ بهینه مصرف نیازمند زمان بیشتری است و باید همه ظرفیت های آموزشی، رسانه ای و روحانیت برای تحقق فرهنگ صرفه جویی بسیج شوند.
مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو خاطرنشان کرد: گره زدن فرهنگ سازمانی با فرهنگ دینی و ترسیم نقشه راه برای فعالیت های فرهنگی در این سازمان، حرکت فرهنگی موثری است که نتایج چشمگیری در پی خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان نیز در این نشست با اشاره اهمیت اقدام های فرهنگی در سازمان ها، گفت: ورود به مسائل فرهنگی در کنار رسالت های سازمانی یک ضرورت است و ما تلاش کردیم فرهنگ سازمانی مرتبط با آموزه های دینی داشته باشیم.
امین قصمی افزود: همه ما موظف هستیم براساس برنامه ای هوشمندانه اقدامات فرهنگی را نیز در کنار اقدامات فنی مدیریت کنیم زیرا که مسائل فرهنگی نقش اساسی و تعیین کننده ای در تحولات اقتصادی دارد.
7198/ 6048
خبرنگار:فاطمه حسینی ** انتشاردهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.