فریدون همتی روز دوشنبه درجریان از بازدید از غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی دربیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا درباره افزود: با توجه به شرایط و موقعیت استراتژیک هرمزگان، نقش این استان ، دریای خلیج فارس و جزایر و سواحل آن یک ویژگی های خاصی به هرمزگان از لحاظ استعداد و حساسیت بخشیده است.
وی ادامه داد: بنابراین اولویت نخست ما بحث امنیت و تامین استان ودر کنار آن توسعه اقتصادی و سپس توسعه بخش فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است.
استاندارهرمزگان اظهار داشت: ظرفیت های اقتصادی خوبی برای تولید و تجارت بندری و دریایی در هرمزگان داریم و این استان، یکی از مبادی ورودی و خروجی اصلی کشور است و ظرفیت بی پایان دریا در خدمت استان قرار دارد که باید این ظرفیت ها را فعال کنیم.
همتی بر بالفعل شدن ظرفیت های بالقوه استان هرمزگان در راستای شکوفایی اقتصاد منطقه و ارتقای اقتصاد ملی تاکید کرد.
وی ادامه داد: یکی از اهداف ما این است که مردم استان به سطح خوبی از رفاه و آسایش برسند، اشتغال جوانان نتیجه بخش شود و دغدغه مردم این استان را برطرف کنیم.
بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از جمعه، 5 آبان ماه با شعار «رسانه های آزاد، انسجام اجتماعی و پیشرفت ملی» با حضور بیش از 940 رسانه در مصلای امام خمینی (ره) تهران گشایش یافته است و فعالیت آن تا 12 آبان ماه، همه روزه از ساعت 9:30 تا 20:30 ادامه دارد.
خبرگزاری جمهوری اسلامی در غرفه شماره 229 در ایام فعالیت نمایشگاه مطبوعات، پذیرای حضور بازدیدکنندگان است.
3219/6048
خبرنگار: محمد افضلی** عزت الله معمارباشی ** انتشار دهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.