به گزارش دریافتی ایرنا از روابط عمومی شهرداری بندرعباس، مهدی رنجبری یکشنبه افزود: برای نصب این نمادها، 700 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
وی بیان داشت: نصب نمادهای شهری و کمک گرفتن از ابزارهایی همچون نور و رنگ در تزئین شهرها از عوامل مهمی برای ایجاد محیط سالم و شهری با نشاط است.
وی بیان داشت: مبلمان شهری مثل هر عنصر دیگری در سیمای شهر تاثیرگذار بوده که باید در این حوزه با طراحی و برنامه ‌ریزی‌ های دقیق و متناسب با فرهنگ و آداب و رسوم مردم حرکت کرد.
شهردار منطقه 2 بندرعباس اظهارکرد: طراحی درست و مناسب هر کدام از این نمادها با توجه به ویژگی ها و نحوه مکان ‌یابی مناسب آنها، می‌تواند در جهت تامین نیاز شهروندان و القای هویت آنها نقش موثری را ایفا کند.
رنجبری گفت: توجه ویژه به بحث مبلمان شهری با طراحی درست می‌تواند تاثیر بسزایی بر بالا بردن سطح فرهنگ جامعه و زیباسازی محیط داشته باشد.
گفتنی است نصب نمادها و شاخص های شهری از نیمه دوم سال 94 در بندرعباس آغاز شده است و تاکنون نمادهایی از جمله خرچنگ (با حالت لبخند) درحالت بیرون آمدن از دریا، پنج فلامینگو، نصب نماد سرتیپ احمد خان، صیادان آفتاب، خانواده قورباغه ها، خانواده لاک پشت ها، مجسمه صیادان مروارید، اختاپوس و غیره در محدوده منطقه یک و 2 و سه شهرداری بندرعباس نصب شده است.
7195/2094
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار:هومن محمدکرمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.