به گزارش روز شنبه تهیه کننده و کارگردان این مستند گفت: مستند ساحل ستارگان در 13 قسمت 30 دقیقه ای به سفارش صداوسیمای مرکزخلیج فارس در دست تهیه وتولید است که هم اکنون 70 درصد پیشرفت تصویربرداری داشته و در مرحله تدوین است.
علی اکبر تدبیری افزود: در هر قسمت از آن مستند، یک نفر از اساتید و یا چهره های ماندگار استان هرمزگان در زمینه های مختلف معرفی می شود.
وی بیان داشت:90 درصد لوکیشن و تصویر برداری مستند یاد شده در استان هرمزگان و در شهرهای رودان - قشم و هرمز انجام می شود و بقیه تصویر برداری آن که حدود 10 درصد است در شهرتهران تصویربرداری خواهد شد.
کارگردان مستند تلویزیونی ساحل ستارگان اظهارکرد: ساحل ستارگان بر آن است تا به نحو شایسته ای چهره های شاخص و فرهیخته استان هرمزگان در عرصه های مختلف را معرفی کند و زندگی نامه، آثار، سابقه، دستاوردها و فعالیت هایشان را به تصویر بکشاند.
تدبیری خاطرنشان کرد: از آنجایی که بیشتر مردم ، استان هرمزگان را بعنوان استان صنعتی و تجاری می شناختند و کمتر به مقوله فرهنگی وفرهیختگان آشنا بودند، هدف این مستند اینست که بیان کند هرمزگان نه تنها استان صنعتی وتجاری است بلکه دارای پیشینه تاریخی وفرهنگی گرانبهایی است.
سعید ستوده صدابردار و تصویر بردار، عباس سالار زهی تدوین گر، یوسف ملایی تحقیق و هماهنگی، جعفر خراسانی و عبدالمطلب ازلی پور دستیاران تصویر از دیگر عوامل این مستند هستند.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.