عباس میرزاد در اولین نشست شورای اطلاع رسانی هرمزگان، ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان ،امام حسین (ع) اظهار داشت: ولایت، مردم و مسوولان سه ضلع مهم برای خنثی کردن توطئه‌های دشمن هستند.

وی افزود: رسانه ها باید در برابر جنگ اقتصادی و روانی دشمنان علیه کشور و دولت نقش آفرینی کنند و این موضوع باید در دستور کار شواری اطلاع رسانی قرار گیرد.

میرزاد تاکید کرد: خنثی کردن توطئه‌های دشمنان و امیدوار کردن مردم نیازمند فعالیت شبانه‌روزی و مخلصانه رسانه ها و مسوولان همچون دوران دفاع مقدس است.

وی با اشاره به تحریم های ظالمانه دشمن بر علیه کشور، افزود: امروز در یک مرحله بزرگ گذار تاریخی قرار گرفته ایم و این رسانه های جمعی هستند که می توانند با تولید اخبار امید بخش در حکم متولیان تبلیغات جنگ اقتصادی عمل کنند.

این مقام مسوول گفت: اهمیت این نقش زمانی پررنگ تر می شود که بدانیم امروز دشمن قصد دارد با اقداماتی سطحی، نسبت به اعتماد عمومی مردم به دولتمردان نظام جمهوری اسلامی خدشه وارد کند.

میرزاد ادامه داد: در شرایط حساس کنونی که کشور برای تداوم مسیر اقتدار نیازمند وحدت و آرامش بوده و دغدغه‌های اقتصادی امروز مردم به‌ عنوان اولویت اساسی دولت و حاکمیت مطرح است، تلاش برای جنجال‌سازی بی‌ثمر و ایجاد ناامنی روحی و روانی برای مردم، مصداق کامل آب در آسیاب دشمن ریختن بوده و در تضاد کامل با منویات مقام معظم رهبری، مطالبات مردم و مصالح و منافع ملی کشور است.

این مقام مسوول گفت: برای آنکه بتوان یک اطلاع رسانی منسجم در استان هرمزگان داشته باشیم باید همه فعالان حوزه رسانه یک همگرایی،هم افزایی و وحدت رویه خوبی داشته باشند چرا که در چنین شرایطی  می توان شاهد رشد و توسعه همه جانبه در همه بخش های استان باشیم.

میرزاد تصریح کرد: دشمن قصد دارد با اقداماتی سطحی، نسبت به اعتماد عمومی مردم به دولتمردان کشور خدشه وارد کند که در چنین شرایطی این وظیفه اصحاب رسانه است تا با تولید اخبار پر محتوا و امید بخش، مردم را در جریان عملکرد واقعی دولت قرار دهند.

۷۱۹۸/۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.