به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیامک قاسمی افزود: با وجود اطلاع رسانی گسترده پلیس استان مبنی بر برخورد قاطع با هنجارشکنان، در شب گذشته در راستای اجرای طرح های انتظام بخش پلیس، 40 نفر به دلیل ارتکاب جرایم و سلب آسایش شهروندان دستگیر و برای برخورد قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
وی تصریح کرد: نظارت جدی و هدفمند خانواده ها در کنترل فرزندان و اقدامات پیشگیرانه نهادهای مختلف از جمله پلیس در کاهش آمار دستگیرشدگان چهارشنبه سوری نقش اساسی داشته است.

*** قدردانی فرمانده انتظامی استان مرکزی از قانون مداری شهروندان در شب چهارشنبه آخر سال
سردار کیومرث عزیزی از همراهی ارزشمند همگان به ویژه جوانان و نوجوانان در رعایت قانون، احترام به حقوق شهروندان و همکاری با پلیس در چهارشنبه آخر سال قدردانی کرد.
وی با تقدیر از مشارکت تمامی دستگاه های اجرایی استان و برنامه های آگاهی بخش رسانه ها افزود: بازتاب برنامه های فرهنگی و از همه مهمتر همراهی خانواده ها و قانون مداری شهروندان در سال جاری، کاهش چشمگیر تعداد مصدومان در سطح استان را به همراه داشت.
سردار عزیزی افزود: امید است این همیاری و توجه شهروندان به قانون، نویدبخش سالی پرخیر و برکت، همراه با آرامش و امنیت برای مردم خوب باشد.
هیچ گزارشی از تلفات جانی و یا قطع عضو در جریان حوادث چهارشنبه سوری امسال در استان مرکزی اعلام نشده است.
استان مرکزی با 12 شهرستان و یک میلیون و 414 هزار نفر جمعیت در قلب ایران قرار دارد.
6991/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.