«سعید امجدی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این میزان اعتبار برای تعمیر اساسی و تغییر مکان شنا، سنای خشک، سنای بخار، سیستم گرمایشی، تهویه هوا تعمیر موتور خانه و لوله کشی توسط 2 شرکت فنی و مهندسی برآورد شده است.
وی اظهارداشت : این استخر در سال 1380 به بهره برداری رسیده و به دلیل فرسودگی تجهیزات موتورخانه و تاسیسات مستهلک قابل استفاده نیست.
رئیس ورزش و جوانان خمین اظهارداشت: اگر چه برنامه تعمیرات و نگهداری ابنیه و تاسیسات این مجموعه هر سال انجام شده اما مباغ آن ناچیز بوده و این مجموعه اکنون نیازمند بازسازی است.
امجدی بیان کرد: روزانه به طور متوسط 500 نفر از استخر سر پوشیده این شهرستان استفاده می کردند که تعطیل شدن آن باعث نارضایتی شهروندان به ویژه جوانان شده است.
وی گفت: تلاش می شود با تخصیص اعتبار استخر سر پوشیده خمین تعمیر اساسی شود اما مشارکت خیران در پیشبرد این امر تاثیر گذار است.
امجدی بیان کرد: ردیف اعتبار ملی برای نخستین بار از محل منابع مالی ارزش افزوده در سال جاری برای سالن یکهزار نفری خمین تخصیص داده شد.
رئیس ورزش و جوانان خمین ادامه داد: با تخصیص این اعتبار ملی سالن یکهزار نفری خمین که از طرح های مصوب هیات دولت است در بهمن ماه امسال تکمیل و به بهره برداری می رسد.
امجدی اظهار داشت: سرانه فضای ورزشی خمین با در نظر گرفتن مجموع اماکن ورزشی موجود تحت پوشش ورزش و جوانان و سایر ارگان ها یک متر است که با میانگین سرانه کشوری برابری می کند.
11باشگاه ورزشی، 12 مکان ورزشی دولتی و هفت سالن بخش خصوصی در شهرستان خمین فعال است.
7277/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.