مدیرکل ورزش و جوانان قزوین روز شنبه در نشست شورای ورزش قزوین افزود: این مسابقات سال گذشته با حضور هزار و ۸۰۰ نفر از کارکنان ۵۸ دستگاه اجرایی در ۲۲ رشته ورزشی شامل ۱۱ رشته مردان و ۱۱ رشته زنان برگزار شد.

عباس علایی مقدم همچنین از برگزاری مسابقات کشوری به میزبانی قزوین از یک ماه آینده خبر داد و اضافه کرد: قزوین در سال جاری میزبانی المپیاد ورزشی در پنج رشته ورزشی قایقرانی، بسکتبال سه نفره، کانوپولو، اسلالوم و بدمینتون است.

وی ادامه داد: در سال گذشته نیز قزوین میزبانی ۱۳۶ مسابقات کشوری را بر عهده داشت و علاوه بر آن بسیاری از اردوهای تیم های ورزشی کشور در این استان برپا شد.

این مسئول از راه اندازی ۲۵ خانه ورزش روستایی در استان طی ماه های آینده، خبر داد و یادآور شد: تاکنون ۱۰۳ خانه ورزش در روستاهای استان راه اندازی شده است.

علایی مقدم ادامه داد: قزوین در صورت تامین اعتبارات و تجهیز اماکن ورزشی ظرفیت های بالایی در میزبانی رقابت های ورزشی دارد به طوری که در صورت تکمیل ورزشگاه ۶ هزار نفری آمادگی میزبانی مسابقات در عرصه بین المللی را خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح سنجش ساختار قامتی دختران روستایی،  گفت: در سال نخست اجرای این طرح ۲۴ روستای استان با سه هزار و ۸۰۰ نفر تحت پوشش قرار گرفتند و امسال نیز این طرح با ۴۰ درصد افزایش جمعیت تحت پوشش اجرا خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان قزوین افزود: در فاز دوم اجرای این طرح با تجهیز خانه های ورزشی روستایی و اعزام مربیان ورزشی تلاش می شود به وضعیت مطلوبی در اصلاح ساختار قامتی دختران روستاها دست یابیم.

وی همچنین در خصوص تیم فوتبال کاسپین نیز گفت: این تیم با وجود حمایت های استاندار قزوین و آغاز کارهای اولیه همچنان بلاتکلیف مانده و  باید در خصوص شاکله آن و مسایل دیگر هر چه سریعتر به قطعیت رسید.

علایی مقدم با اشاره به حمایت های مدیریت شهری قزوین از تشکیل تیم های ورزشی، افزود: سال گذشته با پشتیبانی شورای شهر و شهرداری قزوین پنج تیم ورزشی زنان و مردان تشکیل شد و نتایج خوبی هم در مسابقات به دست آمد تا جایی که تیم بستکبال مردان لیگ برتری شد.

۷۳۸۸*۶۱۰۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.