پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

پژوهشکده امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی اعلام کرد

حمایت از رساله‌ها و پایان‌نامه‌های مرتبط با امام و انقلاب

پژوهشکده امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی در راستای برنامه‌های حمایتی خود از پژوهشگران حوزه مطالعاتی امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی و به منظور ایجاد زمینه‌های مناسب برای رشد و ارتقای پژوهشهای مربوط به این حوزه، حمایت مالی خود را از کلیه رساله‌های دکتری و حوزوی (سطح سه و چهار) و پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد در موضوعات معطوف به امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی اعلام کرد.این پژوهشکده تاکنون از 344 عنوان رساله دکتری و پایان‌نامه کارشناسی‌ارشد حمایت مالی به عمل آورده است.موارد حمایتی شامل حمایت مالی از رساله‌ها و پایان‌نامه‌ها (دفاع شده) است که براساس آن سطح حمایت در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد و به سه سطح عالی،خوب و متوسط تقسیم بندی شده است.

پژوهشکده امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی در راستای برنامه‌های حمایتی خود از پژوهشگران حوزه مطالعاتی امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی و به منظور ایجاد زمینه‌های مناسب برای رشد و ارتقای پژوهشهای مربوط به این حوزه، حمایت مالی خود را از تمامی رساله‌های دکتری و حوزوی (سطح سه و چهار) و پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد در موضوعات معطوف به امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی اعلام کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران این پژوهشکده تاکنون از 344 عنوان رساله دکتری و پایان‌نامه کارشناسی‌ارشد حمایت مالی به عمل آورده است.موارد حمایتی شامل حمایت مالی از رساله‌ها و پایان‌نامه‌ها (دفاع شده) است که براساس آن سطح حمایت در مقاطع دکترا و کارشناسی ارشد و به سه سطح عالی،خوب و متوسط تقسیم بندی شده است.
براساس این برنامه و رساله‌های (دفاع شده) درمقاطع دکترا درسطح های عالی ،خوب و متوسط به ترتیب 15 میلیون ریال،11 میلیون ریال و 7 میلیون ریال حمایت خواهند شد.براساس این برنامه پایان‌نامه‌های (دفاع شده) درمقاطع کارشناسی ارشد (پایان‌نامه)در سطح های عالی،خوب و متوسط به ترتیب 7 میلیون ریال،5 میلیون ریال و 3 میلیون ریال حمایت خواهند شد.
پژوهشکده امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی همچنین برای حمایت مالی از طرح تحقیق (پروپوزال) رساله و پایان‌نامه از دانشجویانی که طرح تحقیق رساله یا پایان‌نامه‌ خود را از ابتدای نیمسال اول 90-89 به تصویب مرکز مربوطه و تأیید شورای حمایت از پایان‌نامه‌های پژوهشکده رسانده باشند حمایت مالی به عمل می‌آورد.
استفاده از مشاوره رایگان اساتید پژوهشکده دیگر تسهیلات ارائه شده ازسوی پژوهشکده امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی است و دانشجویان می‌توانند از مشاوره اساتید پژوهشکده در انتخاب موضوع و تدوین مطالبِ محتوای پایان‌نامه‌ و رساله خود بهره‌مند شوند.
دانشجویانی که طرح تحقیق آنها مورد تأیید پژوهشکده قرار گرفته باشد نیز می‌توانند از منابع موجود در پژوهشکده بصورت رایگان استفاده نمایند.
علاقه مندان همچنین می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص موضوعات پیشنهادی و نحوه حمایت به تارنمای پژوهشکده به نشانی
www.ri-khomeini.ac.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 7-66743043 داخلی 504 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.