علی راستگو، چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر به تمام کارگران و جامعه کارگری افزود: تامین امنیت شغلی برای کارگران باعث ایجاد انگیزه در آنها می شود و در نتیجه کیفیت تولیدات نیز ارتقا می یابد.
او ادامه داد: کارفرما و نیروی کار هر دو از یک خانواده هستند که به یکدیگر نیاز دارند و نبود هر کدام برای دیگری ایجاد مشکل می کند.
وی ادامه داد: ما آمادگی داریم که با همکاری، تعامل و همفکری با مسئولان برای رفع موانع تولید و حل مشکلات جامعه کارگری گام برداریم.
راستگو گفت: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام رونق تولید نامگذاری شده، حمایت از تولید و قشر اصلی موثر در امر تولید یعنی کارگران و نیروی کار و پاسخگویی به نیازها و خواسته های آنها می تواند به تحقق هرچه بهتر این شعار کمک کند.
وی، تعداد کارگران بیمه شده در استان فارس را 780 هزار نفر برشمرد و گفت: در مجموع تعداد بیمه شدگان جامعه کارگری استان به همراه خانوادهایشان 2 میلیون و 180 هزار نفر می شود.
او اظهار داشت: از 780 هزار کارگر بیمه شده استان که حدود 250 هزار نفرشان در شیراز فعالیت دارند، افزون بر 400 هزار کارگر بیمه اجباری و بقیه کارگران نیز بیمه خویش فرما، آزاد یا موارد دیگر بیمه هستند.
دبیر اجرایی خانه کارگر استان فارس، تعداد کارگران بازنشسته استان را 190 هزار نفر برشمرد و گفت: هر ماه 240 میلیارد تومان حقوق به آنها پرداخت می شود.
یازدهم اردیبهشت (یکم ماه می) به عنوان روز جهانی کار و کارگر نامگذاری شده است.
6122 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.