ضیاء الحق هاشمزهی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ستاد بحران شهرستان فنوج 2 بار تشکیل و بر اتخاذ تدابیر لازم در زمینه تامین آب، برق و غیره تاکید شد.
وی هماهنگی با حوزه بهداشت و درمان و هلال احمر فنوج در زمینه آموزش و خدمات رسانی به موقع به افراد دچار گرمازدگی را از دیگر اقدامات برای رفع مشکلات ناشی از گرما در این شهرستان ذکر کرد.
وی گفت: با پیگیری های استاندار سیستان و بلوچستان شاهد کاهش تعرفه برق در فنوج و سایر شهرهای نیکشهر، قصرقند، بنت و اسپکه در 2دوره زمانی 6 ماهه (اول اردیبهشت تا پایان مهر) و سه ماهه (فروردین، آبان و آذر) هستیم.
وی افزود: همچنین در سفر اخیر وزیر نیرو به جنوب سیستان و بلوچستان راه اندازی نیروگاه هشت مگاواتی شرکت توزیع برق در این شهرستان مصوب شد که در صورت تامین اعتبار سال آینده به بهره برداری می رسد.
فرماندار فنوج گفت: با توجه به اهمیت حوزه آب از سال 93 تاکنون حدود 15 کیلومتر شبکه آبرسانی این شهرستان نوسازی و استاندارد سازی شده است.
هاشمزهی حفر سه چاه آب و در دستور کار قرار دادن حفر 2 چاه جدید را از جمله اقدامات برای رفع کمبودهای آب شهرستان فنوج ذکر کرد.
وی ادامه داد: همچنین با توجه به عنایت استاندار سیستان و بلوچستان اقداماتی در زمینه احیا و لایروبی چاههای آب در این شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.
به گزارش ایرنا فنوج در 450 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7316** 3213خبرنگار: عصمت جهانی**انتشاردهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.