به گزارش ایرنا، حدود 10 ساعت پیش جوانی در خیابان مصلی شاهرود مورد اصابت گلوله قرا گرفت و با وجود انجام عمل جراحی هنوز وضعیت سلامتی وی نامعلوم است.
با این حال یک منبع آگاه شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه گلوله به جمجمه این جوان برخورد کرده، اضافه کرد: عمل جراحی بر روی وی انجام شده و پزشکان نیز تلاش بسیار کرده اند و با این حال این مضروب هنوز خونریزی دارد.
وی که خواست نامش عنوان نشود با اینکه پس از انجام جراحی چشمان بیمار نسبت به پیرامون عکس العمل نشان می دهد ادامه داد: این موضوع نشان می دهد می توان به زنده ماندن وی امیدوار بود.
به گزارش ایرنا، ساعت 13 و 30 دقیقه چهارشنبه 22 اسفندماه ، مرد جوانی در حالی که مشغول خرید لوازم خودرو در یکی از مغازه های شاهرود بود، مورد اصابت گلوله قرار گرفت.
بنابر اعلام پلیس هویت فرد یا افرادی که نسبت به این جوان سوء قصد داشتند مشخص نیست اما با توجه به پیشینه اختلاف ها، تیم های ویژه در حال رسیدگی به پرونده برای دستگیری مجرم یا مجرمان هستند.
منابع آگاه در شاهرود این حادثه را یک تسویه حساب شخصی دانسته و هر گونه احتمال دیگری از جمله سرقت مسلحانه را مردود می دانند.
7359/6167/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.