به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد شاهچراغی روز سه شنبه در دیدار با سیدمصطفی سیدهاشمی معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در دفتر امام جمعه سمنان، افزود: مردم باید در جریان خدمات ارزشمند باشند چرا که اطلاع رسانی به مردم موجب دلگرمی و تقویت اعتماد عمومی می شود.
وی اظهار داشت: فاصله گرفتن از اخلاق و سیره نبوی منشاء بسیاری از مشکلات جامعه است و کم شدن فاصله از سیره ائمه اطهار(ع)، حذف دروغ و عمل بر مبنای صداقت گره گشای مشکلات جامعه خواهد بود.
امام جمعه سمنان با بیان این که یکی از مشکلات اساسی مردم استان در زمینه تامین آب است، ادامه داد: با رفع مشکل استان سمنان در تامین آب بسیاری از مشکلات دیگر این استان حل خواهد شد.
وی با اشاره به خدمات بنیاد برکت در نقاط مختلف، ابراز داشت: بنیاد برکت با عملکرد مطلوب خود نشان داده اصل عدالت و رعایت اولویت ها و نیازهای کشور به منظور محرومیت زدایی را در دستور کار خود قرار داده است.
امام جمعه سمنان گفت: بنیاد برکت با توزیع عادلانه بودجه و اعتبار خود و در نظر گرفتن اولویت ها نقش مهمی در رفع محرومیت در سراسر کشور دارد.
وی با بیان این که ریشه بسیاری از مشکلات دروغ است، تصریح کرد: دروغ بزرگ و نابخشودنی در انتخابات سال 1388 مشکلات زیادی را برای کشور ایجاد کرده است.
امام جمعه سمنان بیان کرد: وصیت نامه بنیان گذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) امانتی در دست مسوولان است و آنها باید در حفظ امانت تلاش کنند.
سید مصطفی سیدهاشمی معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) روز سه شنبه به منظور افتتاح یک واحد تولیدکننده دستکش های صنعتی که با مشارکت این بنیاد راه اندازی شده به استان سمنان سفر کرد.
این واحد تولیدی زمینه اشتغال 55 نفر را در شهرستان مهدیشهر فراهم کرده است.
به گزارش ایرنا، بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام در 20 آذرماه 1386 تاسیس شد تا به عنوان مجموعه‌ای برای توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی و انجام امور عام المنفعه در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته فعالیت کند، امروز با گذشت بیش از 10 سال از فعالیت بنیاد برکت، این نهاد در حوزه‌های وسیعی به منظور خدمت به محرومان اقدامات قابل توجهی انجام داده است.
7342/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.