به گزارش ایرنا، ایرج کارخایی به مناسبت هفته پدافند غیرعامل، در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر، افزود: انقلاب اسلامی با تاسی از نهضت سیدالشهداء و درس مقاومت آن توانست در دوران دفاع مقدس به پیروزی برسد.
وی بیان کرد: با همین فرهنگ، انقلاب اسلامی طی 40 سال در مقابل همه تهدیدها و توطئه ها ایستادگی کرد و به راه پر افتخار نهضت امام خمینی(ره) ادامه داد.
کارخایی با اشاره به این که پدافند غیرعامل نشات گرفته از واژه های دفاع، مقاومت و ایستادگی در درون کشور است تصریح کرد: پدافند غیرعامل بدون استفاده از سلاح و امکانات نظامی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در مقابل اقدام های خصمانه دشمن به سرکردگی استکبار جهانی، صهیونیسم بین الملل و نوکران منطقه ای آن دفاع می کند.
وی ادامه داد: 31 طرح جامع پدافند غیرعامل در کشور در حال اجرا است و مراحل اجرای این طرح با مشخص شدن مجری آن در استان سمنان آغاز شده است.
کارخایی خاطر نشان کرد: این طرح حدود 18 گام دارد و در پنج فاز اجرا می شود.
میرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان یادآور شد: 300 برنامه به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در استان برگزار می شود که دیدار با ائمه جمعه، انتشار پیام استاندار، اجرای برنامه های آموزشی تجلیل از دست اندرکاران حوزه های مختلف، اطلاع رسانی، تبلیغات محیطی و برگزاری رزمایش های مختلف از جمله برنامه های این هفته است.
به گزارش ایرنا، هشتم تا چهاردهم آبان ماه هفته پدافند غیرعامل نامگذاری شده است.
9891/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.