سرهنگ محمدعلی عظیمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حادثه نخست حوالی ساعت 11/20 چهارشنبه شب بر اثر واژگونی یک دستگاه کامیون خاور اتفاق افتاد.
وی، علت این حادثه را خستگی و خواب آلودگی راننده کامیون خاور دانست و اظهار کرد: پس از وقوع این سانحه رانندگی، یک دستگاه خودروی سواری پراید با پنج سرنشین از راه رسیده و به شدت با خاور واژگون شده برخورد کرد.
عظیمی ادامه داد: متاسفانه بر اثر شدت برخورد، سه نفر از سرنشینان این خودروی سواری بر اثر صدمات و جراحات وارده در دم فوت کردند و 2 نفر نیز راهی بیمارستان شدند.
وی تصریح کرد: در نخستین دقایق بامداد امروز نیز یک دستگاه خودروی وانت نیسان در این مسیر واژگون شد که بر اثر شدت صدمات و جراحات وارده، راننده جان باخت و 2 سرنشین آن نیز مصدوم و به بیمارستان انتقال یافتند.
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان زنجان نیز گفت: واژگونی کامیون خاور و تصادف سواری پراید در کیلومتر 24 اتوبان زنجان - قزوین رخ داده بود که بلافاصله اورژانس زنجان با سه دستگاه آمبولانس از پایگاه های چیر، تهم و اسفناج و یک دستگاه نیز از جمعیت هلال احمر راهی محل شدند.
جواد مرادی افزود: در این حادثه یک زن 40 ساله، یک دختر 16 ساله و یک مرد 45 ساله، قبل از رسیدن عوامل اورژانس به کام مرگ فرو رفتند و یک دختر 17 ساله و مرد 32 ساله نیز که از نواحی مختلف بدن دچار صدمه و جراحات شده بودند به بیمارستان آیت الله موسوی منتقل شدند تا مورد مداوا قرار گیرند.
وی اظهار کرد: واژگونی خودروی وانت نیسان نیز که در دقایق نخست بامداد امروز /پنجشنبه/ در همین مسیر ارتباطی اتفاق افتاده بود 2 مصدوم بدحال (زن و دختربچه چهارساله) برجا گذاشت که توسط آمبولانس مستقر در پایگاه های ایده لو، سلطان آباد به بیمارستان آیت الله موسوی منتقل شدند.
به گزارش ایرنا، سه شنبه /28 آذر جاری/ نیز براثر برخورد رخ به رخ 2 دستگاه خودروی سواری پراید در مسیر ارتباطی زنجان - قزوین، یک نفر کشته و هفت نفر نیز مصدوم و راهی بیمارستان شدند.
این حادثه ناگوار رانندگی منجر به جرح، خسارت و فوت، حوالی ساعت 9 صبح سه شنبه در کیلومتر 56 جاده ترانزیت زنجان - قزوین و نزدیک به روستای عمیدآباد اتفاق افتاد.
طی هشت ماهه امسال 12 هزار نفر بر اثر وقوع تصادف رانندگی در مسیرهای ارتباطی این استان مصدوم شدند و 140 نفر از هموطنان نیز بر اثر شدت صدمات و جراحات وارده جان باختند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال 31 نفر کاهش نشان می دهد.
خستگی و خواب آلودگی بیش از 40 درصد از حوادث رانندگی در مسیرهای ارتباطی زنجان را شکل می دهد که اغلب نیز به واژگونی خودروها منجر می شود.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.