شهردار ابهر گفت: تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام با مشارکت مردم امکان‌پذیر است .


به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، محمدرضا ذوالقدری‌ها در دیدار با معتمدین ناحیه شریف‌آباد ابهر با بیان اینکه مردم شریف آباد همواره ارتباط خوب و موثری با شهرداری داشته‌اند، اظهار کرد: خدمت صادقانه به مردم از وظیفه اصلی مسئولان است .

 

وی همکاری مردم را رکن اصلی توسعه نواحی مختلف شهر عنوان کرد و افزود: هرجا مردم در انجام پروژه‌ها مشارکت داشته‌اند شهرداری نیز در دستیابی به اهداف خود موفق بوده است .

 

این مسئول با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی همه دستگاه‌های اجرایی شهر و متعاقبا شهرداری را نیز درگیر خود کرده است، افزود: هزینه‌هایی که طی سال اخیر برای پروژه‌ها انجام می‌شود قابل مقایسه با هزینه‌های چند سال گذشته نیست و افزایش چشم‌گیری داشته است .

 

وی تاکید کرد: همکاری مردم در اجرای پروژه‌ها انگیزه و انرژی مسئولان را دوچندان می‌کند و این نشان می دهد که مردم قدردان مسئولان هستند .


ذوالقدری‌ها با اشاره به اینکه کار شهرداری با توجه به اینکه با لایه‌های مختلف جامعه سر و کار دارد از پیچیدگی‌های خاصی برخوردار است، ادامه داد: با توجه به تراکم بالای کار و ارباب رجوع باید با تمام توان و به صورت جهادی و شبانه روزی برای رضایت‌مندی شهروندان قدرشناس تلاش کنیم .

 

این مسئول با اشاره به اینکه توسعه شریف‌آباد در گرو تعریض خیابان رجایی بود که خوشبختانه این امر مهم تحقق یافت، بیان کرد: قسمت عمده تعریض این خیابان که خواسته دیرینه مردم بود انجام پذیرفت .

 

در ادامه این دیدار نیز نایب رئیس شورای شهر ابهر بیان کرد: علی‌رغم اینکه شریف‌آباد جزئی از ابهر است تا مدتی پیش پیشرفت آنچنانی نداشت .

 

شیما افشاری با تاکید بر اینکه از بیشتر مردم شریف آباد مردم مذهبی و اهل منبر هستند، بیان کرد: باید از ظرفیت علمای مذهبی در جذب مشارکت‌های مردمی در توسعه شریف‌آباد بهره‌گیری شود.

 

در ادامه جلسه نیز عضو شورای شهر ابهر با اشاره به این‌که در خدمت‌رسانی به ناحیه شریف‌آباد از هیچ اقدامی دریغ نشده است، افزود: به همت شهرداری و شورا و همکاری مردم امسال شریف آباد به یک مجتمع عمرانی تبدیل شده است .

 

مصطفی محمودی در ادامه افزود: با تلاش‌های صورت گرفته خیابان شهید رجایی در سه قسمت بازگشایی شده است که مردم شریف آباد در این بازگشایی‌ها نقش اساسی ایفا کرده‌اند.

 

وی با اشاره به این‌که بحث عمده در پروژه‌های شریف آباد این است که مسجد جامع به عنوان محوریت کارها قرار گیرد، اظهار کرد: مردم شریف آباد توجه ویژه به مسجد جامع این منطقه دارند که باید از این ظرفیت در راستای عمران شهری و رفع مشکلات منطقه نیز بهره گرفته شود .

 

این عضو شورای شهر ابهر ادامه داد: اگر تعریض خیابان رجایی صورت گیرد بسیاری از مشکلات شریف‌آباد مرتفع خواهد شد و این منطقه به جایگاه واقعی خود خواهد رسید .

 

  وی با اشاره به کاهش درآمد شهرداری، تصریح کرد: با کاهش ارزش افزوده درآمد شهرداری ابهر  از  ۳۱ میلیارد تومان  به ۱۵ تا ۲۰ میلیارد تقلیل یافته است .

 

محمودی با بیان اینکه تورم در بودجه شهرداری نیز تاثیرگذار بوده است عنوان کرد: افزایش قیمت ملزوماتی مانند قیر، سیمان و پروفیل سبب به هم خوردن معادلات در بودجه شده است اما علی‌رغم همه مشکلات سعی شد تا به امروز خللی در امور شهری وارد نشده است .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.