به گزارش ایرنا، توحید سلیمی دوشنبه شب در جلسه شورای اداری شهرستان ایجرود با بیان اینکه عملیات اجرایی سند توسعه این شهرستان از سال آینده شروع می شود، افزود: با اجرای این سند گام بزرگی در جهت توسعه شهرستان به لحاظ زیرساختی، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی برداشته خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: هدف از اجرای سند توسعه شهرستان مشارکت واقعی مردم و بخش خصوصی در بحث توسعه است.
این مسئول اظهار داشت: برای توسعه و پیشرفت شهرستان از مرحله تصمیم گیری تا اجرایی شدن، مردم را دخیل خواهیم کرد.
سلیمی از افزایش 411 درصدی آسفالت معابر روستایی این شهرستان نسبت به سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: با همکاری بخشداری های مرکزی و حلب و همچنین اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طرح های عمرانی خوبی در روستاهای شهرستان در حال اجرا است.
فرماندا ایجرود از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست نسبت به برقراری کشیک اداری و تمهید مقدمات لازم برای استقبال از مسافران نوروزی اقدام کنند.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان نیز در این جلسه با اشاره به آمار ساخت و ساز و اجرای طرح هادی در روستاهای شهرستان ایجرود گفت: در 63 درصد روستاهای این شهرستان طرح هادی اجرا شده است.
سجاد صنعتی منفرد افزود: علاوه بر احداث 11 مورد خانه عالم در شهرستان برای 9092 واحد روستایی و 1509 واحد شهری سند صادر شده است.
شهرستان ایجرود با 40 هزار نفر جمعیت در مسیر جاده زنجان - بیجار و فاصله 35 کیلومتری از مرکز استان زنجان واقع شده که بر اساس آخرین تقسیمات کشوری دارای دو بخش به نام‌های مرکزی و حلب و دو شهر به نام‌های زرین‌آباد (مرکز شهرستان) و حلب و چهار دهستان به نام‌های ایجرود بالا، گلابر، سعیدآباد و ایجرود پایین و ۷۹ آبادی دارای سکنه است.
3231/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.