به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، فتح الله حقیقی روز دوشنبه در نشست هم اندیشی مدیران و کارکنان استانداری زنجان افزود: مدیران باید شهروند حوزه مدیریتی خود باشند و با آشنایی و اطلاع کامل از تمامی جوانب حوزه مسئولیتی خود، تصمیم گیری کنند.
وی دریافت خروجی و نتایج مطلوب از جلسات را نشانه محورمند بودن برنامه ها دانست و اظهار داشت: باید بر اساس برنامه ریزی و اولویت گذاری های مناسب در تصمیم‌گیری ها گام برداریم.
نماینده عالی دولت در استان زنجان ادامه داد: اکنون کشور ایران در امر 'پژوهش' به عنوان یکی از ارکان دوازده‌گانه رقابت اقتصادی دنیا از جایگاه بالا و ویژه ای برخوردار است ولی تا وقتی نتواند از این رکن درکنار بقیه ارکان به تولید ثروت بپردازد نتیجه مطلوبی نخواهد گرفت.
استاندار زنجان درخصوص اهداف و برنامه های عملیاتی خود در راستای ارتقاء جایگاه و اقتدار دولت نیز؛ اولویت بندی پروژه های عمرانی، پیگیری و تکمیل تمامی مصوبات سفر دولت به استان، تلاش در راستای توسعه و آبادانی زنجان و استفاده از توان بخش خصوصی را مورد تاکید قرار داد.
حقیقی با اشاره به اینکه دشمنی های 40 ساله استکبار جهانی با نظام جمهوری اسلامی ایران با توسل به سیستم های نوین دنیا، قدرت و شدت گرفته است، خاطرنشان کرد: باید با بهره مندی از سیستم و دانش روز دنیا به مقابله با دشمنان بپردازیم و باید همواره قدردان فداکاری ها و جانفشانی های رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس باشیم.
وی با بیان اینکه باید به دور از کارها و گرایشات باندی و جناحی، بصورت هماهنگ و یکپارچه عمل نموده و حافظ ارزش های نظام اسلامی باشیم، افزود: در استان زنجان که به غیرت، شجاعت و مردانگی در کشور شهرت یافته، دیار غواصان دریادل و الگوی عزاداری عاشوراست، خانواده های شهدا و ایثارگران و عموم مردم انتظار دارند مسئولان به وعده های خود صادقانه عمل کنند.
حقیقی پیرامون انتصاب خود به عنوان استاندار زنجان نیز اظهار کرد: با افتخار خدمت به مردم استان زنجان را پذیرفته ام و از تمام تجربه و توانم در این راه استفاده خواهم کرد.
استاندار زنجان با اشاره به تنگناها و محدودیت های موجود، از تلاش های استانداران و همکاران سابق قدردانی کرد و گفت: یقین دارم استاندار و مدیران سابق هرچه در توان داشتند برای خدمت به استان انجام داده اند ولی برخی محدودیت ها و تنگناها مانع از تحقق تمامی برنامه ها در استان شده است.
8068/3088
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.