اکبر مرادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تمرینات تیم با حضور تمام اعضا در حال انجام است و بازیکنان به لحاظ جسمانی مشکل خاصی ندارند. معتقدم هر چه به جلوتر حرکت می کنیم وضعیت جسمانی بازیکنان بهتری خواهد بود و این موضوع به نتیجه گیری تیم کمک می کند.
وی در خصوص وضعیت جسمانی پیمان شیرزادی گفت: این بازیکن از ناحیه کف پا با مشکل روبه رو بود و قرار شد کار فیزیوتراپی انجام دهد تا برای بازی با ذوب آهن از آمادگی کامل برخوردار شود.
وی در خصوص وضعیت سینا مریدی هافبک تیم فولاد نیز بیان کرد: این بازیکن به بهبودی کامل رسیده و مشکلی از لحاظ مصدومیت ندارد؛ مریدی اکنون در کنار سایر اعضای تیم مشغول تمرین بوده و با تشخیص کادر فنی می تواند در این هفته به میدان برود.
مرادی بیان کرد: در آغاز لیگ بدشانسی ‌هایی گریبانگیر تیم ما شد و تعدادی از بازیکنان ما مصدوم شدند که مانع حضور برخی از آنها در جریان مسابقات لیگ شد اما اکنون بازیکن مصدومی نداریم.
وی افزود:تعطیلات اخیر لیگ شرایطی را برای ما فراهم کرد که بازیکنان ما در شرایط جسمی بهتری قرار گیرند و در ادامه مسابقات با ترکیب کامل به مصاف حریفان برویم.
به گزارش ایرنا تیم فولاد خوزستان با گذشته 13 هفته از مسابقات لیگ برتر با 14 امتیاز در مکان نهم رده بندی جای دارد. این تیم در هفته چهاردهم رقابت ها روز هفتم آذرماه به مصاف تیم ذوب آهن می رود.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.