روابط‌عمومی اداره‌ کل تامین اجتماعی خراسان شمالی از برگزاری جشنواره عکس، کاریکاتور و نقاشی از سوی تامین اجتماعی استان خبرداد وگفت: علاقمندان در این جشنواره از 3 خرداد تا 3 تیرماه برای ارسال آثار خود فرصت دارند.

به گزارش ایلنا، محمد علیزاده با اعلام این خبر گفت: در راستای نهادینه‌سازی و ترویج فرهنگ بیمه ای، شناخت و آگاهی بیشتر مردم با خدمات تامین اجتماعی، جشنواره عکس، کاریکاتور و نقاشی با موضوع تامین اجتماعی در یک نگاه از سوی تامین اجتماعی استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد است، افزود: علاقمندان برای شرکت در این فراخوان‌از سوم خرداد تا سوم تیرماه امسال به مدت یک ماه مهلت دارند.

علیزاده ایمنی در کار، کارآفرینان و تولید، کارگران ساده و ماهر در محیط کار، حوادث ناشی از محیط کار را از جمله موضوعات و محورهای این جشنواره عنوان کرد .

وی از دیگر محورها و موضوعات این جشنواره را بازنشستگان، ورزش و سلامتی، ساعات ملاقات در بیمارستان و نگاه آزاد و خلاقانه به مقوله تامین اجتماعی برشمرد.

علیزاده  متذکر شد: در پایان این جشنواره به آثار برگزیده جوایز نفیسی اهدا خواهد شد و همچنین آثار راه یافته به بخش داوری در قالب کتابچه منتشر می شود.

وی افزود: شرکت کنندگان دراین جشنواره می توانند آثار خود را به ایمیل m.alizadeh13591218@gmail.com و یا پیام رسان سروش به شماره 09018190106 ارسال کنند و جهت هماهنگی با شماره های 32241070 -09331752227 تماس بگیرند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.