علیرضا رشیدیان در پیام خود آورده است: خبر درگذشت نابهنگام مرحوم جعفر افقهی نماینده مردم شهرستان های فریمان ، سرخس و احمد آباد در دوره ششم مجلس شورای اسلامی، موجب تاسف و تالم اینجانب شد.
وی در این پیام افزود: او که همواره در هر جایگاه و سمت افتخارش کسوت معلمی بود و فعالیت در حوزه آموزش را در عین کسب علم در طول زندگانی مبنای عمل خود قرار داده بود از همان زمان که در خواف به عنوان معلمی ساده مشغول بود تا وقتی که نماینده مردم در مجلس شد و این اواخر که دوباره به حوزه تعلیم و تربیت بازگشت تلاش صادقانه برای خدمت موثر به جامعه داشت.
وی اظهار کرد: ضایعه درگذشت مرحوم افقهی را به هم استانی های عزیز به ویژه مردم شریف شهرستان فریمان و خانواده این مرحوم تسلیت عرض نموده و از حضرت باریتعالی برای آن مرحوم رحمت و مغفرت واسعه و برای خانواده گرانقدر ایشان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.
پیش از این وزیر آموزش و پرورش و برخی چهره های سیاسی هم با صدور پیام های جداگانه درگذشت مرحوم افقهی را تسلیت گفتند.
جعفر افقهی از اعضای هیات موسس حزب توسعه ملی ایران اسلامی، عضو پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش و سرپرست اسبق شورای عالی آموزش‌ و پرورش بود.
وی که در اردیبهشت سال 1343 به دنیا آمد 11 فروردین ماه امسال بر اثر تصادف رانندگی در جاده سبزوار - شاهرود درگذشت.
مراسم تشییع پیکر مرحوم افقهی ساعت 13 و 30 دقیقه امروز (دوشنبه) در صحن آزادی حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) و سپس ساعت 15 و 30 دقیقه در شهرستان فریمان برگزار می شود.
7507 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.