به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، پیمان سنندجی افزود: درهمین ارتباط تنها اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌ هایی دارای برچسب معاینه فنی مجاز به فعالیت در بخش سرویس مدارس شهر تهران هستند.
وی با بیان اینکه مراکز آموزشی شامل دبستان، دبیرستان، دانشگاه و آموزشگاه به تفکیک تعداد مراکز آموزشی تحت پوشش هر سامانه برای خدمت رسانی بهینه شناسایی شده اند اظهار کرد: اعزام اتوبوس ها برای فعالیت در مسیرهای سطح شهر از ابتدای مهرماه همزمان با تعطیلی مراکز آموزشی انجام می شود.
به گفته وی درهمین ارتباط تمامی باجه های فروش کارت بلیت شهر تهران نیز از ابتدای مهرماه و همزمان با بازگشایی مدارس فعال خواهند بود.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه یادآور شد: سرویس رسانی به 60 مدرسه استثنایی، تقویت سرویس رسانی به جانبازان و معلولان با خودروی ون به صورت روزانه و از طریق درخواست پیامکی 6305، سرویس رسانی به 169 مرکز آموزشی و درمانی از جمله اقداماتی است که در سال تحصیلی97-96 از طریق شرکت ا توبوسرانی تهران انجام می شود.
به گفته سنندجی، در همین ارتباط و برای بهبود خدمات 35 دستگاه اتوبوس برقی بازسازی شده همزمان با بازگشایی مدارس وارد ناوگان اتوبوسرانی پایتخت می شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: عاطفه نژادسالاری - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/9353/1735**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.