به گزارش ایرنا، مرکز اطلاع رسانی وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی در هفتهٔ گذشته از شناسایی تصرف‌های انجام شده در بخش‌هایی از اراضی ملی منطقه اوشان، استرداد آن و صدور سند ۲۳۰ هکتار از این اراضی به نام دولت خبر داد. ارزش ریالی این اراضی به ۶۰ هزار میلیارد ریال می رسد.

حجت الاسلام سید مجتبی حسنی در ادامه اظهار داشت: خیانت ها و تجاوزهای این چنینی به اراضی ملی و بیت المال در منطقه ما بسیار است که امیدوارم این اقدامات ادامه داشته باشد با متجاوزان برخورد قانونی شود همانطور که از این به بعد خواب خوشی نخواهند داشت.

وی همچنین ضمن تأکید بر امر اصلاح ذات البین اعلام کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته این سنت حسنه اسلام در دستور کار دفتر امام جمعه قرار گرفت و اکنون با حل و فصل شدن اختلافات بسیاری به نتایج خوبی رسیده ایم. لذا از معتمدان و عالمان این حوزه که دغدغه مند هستند دعوت می کنیم تا به جمع ما بپیوندند و به مردم کمک کنند.

خطیب جمعه رودبار قصران با اشاره به توطئه دشمن برای بی دولت کردن جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: وضعیت عراق و تا حدودی لبنان را مشاهده می کنیم و باید بدانیم اگر با فقدان دولت منسجم و قانونی در کشور مواجه شویم، آسیب ها جبران ناپذیری به کشور وارد می شود.

حسنی تصریح کرد: سلبریتی ها و کسانی که خواستار استیضاح رئیس جمهور و برکناری دولت هستند یا غافلند یا اجیر دشن! می خواهند کشور ما را بی ثبات کنند اما دولت باید مستقر باشد و به کار خود ادامه دهد اما پاسخگوی عملکرد خود هم باشد.

وی تأکید کرد: اگر هم اعتراضی داریم باید از راه های قانونی پیگیری کنیم نه آنکه در پروژه دشمن مشارکت کنم! البته به دولتی ها هم سفارش می کنیم تا به وعده های خود عمل کنند.

خطیب جمعه رودبار قصران افزود: حداقل پای حرف اخیرشان که گفتند با گران شدن بنزین بازار را کنترل می کنند و نمی گذارند معیشت مردم سخت شود بمانند، نه اینکه پس از گذشت یک ماه از این سهمیه بندی بررسی ها نشان دهند که از ۱۸ کالای اساسی مردم ۱۶ قلم گران شده است!

امام جمعه رودبار قصران ضمن بیان اینکه دولت موظف به تدبیر مشکلات است اذعان داشت: دولت باید در راستای افزایش امید مردم حرکت کند نه اینکه ملت را ناامید و مأیوس کند!

حسنی در ادامه اظهار داشت: برخی از فعالان فضای مجازی منطقه از حقوق مردم دفاع می کنند اما می گویند نه خودمان در انتخابات شرکت می کنیم نه مردم را ترغیب می کنیم؛ خب این یک خیانت است! دشمن هم پروژه ای را کلید می زند تا مردم را از حضور در پای صندوق های رأی ناامید کند.

وی تأکید کرد: مردم باید هوشیار باشند و این توطئه ها را مثل سنوات قبل خنثی کنند. انتخاب فرد اصلح برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی حق الناس و حق الله است و باید به آن توجه داشته باشیم.

خطیب جمعه رودبار قصران ابراز کرد: اگر بتوانیم افراد صالح، انقلابی، دغدغه مند، فداکار و وفادار به ارزش های انقلاب را سرکار بیاوریم شاهد مجلس کارآمد خواهیم بود؛ مجلسی که به جای هیاهو، کارنامه برای مردم دارد.

امام جمعه رودبار قصران با اشاره به مشکلات اخیر کشور از جمله وضعیت مؤسسات مالی و اعتباری، نوسانات بازار ارز، کاهش ارزش پول ملی، واردات بی رویه و قاچاق، تعطیلی بنگاه های اقتصادی و کارخانه ها، بیکاری و فساد مالی دستگاه های دولتی، هیچ باعث نشد مجلس دوره دهم اقدامی کند! حتی در مسائل اجرائی و فرهنگی هم دچار سکون بی عملی شدند پس این مجلس، مجلس تراز اسلامی نیست.

وی انتقاد کرد: مجلس برای فرهنگ ترویج فرزند آوری، در حوزهٔ آلودگی هوا،خشکسالی، ریزگردها، سیلاب، زلزله و ... هیچ کاری برای مردم نکرد. شورای اسلامی شهر تهران به جای اینکه به این مسائل اولویت دار برسد خیابان ها را متر می کند و نام هنرمندان را درج می کنند!

حسنی تصریح کرد: بدتر از همهٔ این است که مجلس دهم بی تحرکی خود را با نطق های تخریبی برخی از این نمایندگان مجلس و توئیت بازی ها می پوشاند. لابی گری ها چه معنا دارد؟ چرا استیضاح وزرا از دستور کار خارج می شود؟

امام جمعه رودبار قصران خطاب به این مسئولان تأکید کرد: به خودتان بیایید، مردم آگاه هستند. این بی عدالتی ها، حزب بازی ها، فامیل بازی ها و فراموش شدن اولویت ها مردم را آزار می دهد.

خطیب جمعه رودبار قصران گفت: اینکه از هنرمندان مالیات نمی گیرید چه جریانی دارد به جز اینکه باز هم می خواهید در این فضای انتخابات جریان سازی کنید؟! این شگردها،روش های اسلامی و جوانمردانه ای نیست و مردم می دانند.

بخش رودبار قصران متشکل از شهرهای اوشان، فشم، میگون و شمشک، دربندسر از توابع شهرستان شمیرانات در شمال شرقی پایتخت واقع شده است.
ساخت و سازهای غیرمجاز در بخش های لواسانات و رودبار قصران به دلیل شرایط آب و هوایی مطلوب و نزدیکی به پایتخت این اواخر جریان ساز شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.