به گزارش ایرنا، شرکت کنندگان در این مراسم با اهدای گل و قرائت فاتحه یاد و خاطر شهدای انقلاب اسلامی ودفاع مقدس را گرامی داشتند.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ از جمله مسئولان حاضر در این مراسم بودند.
گروه مارش ارتش جمهوری اسلامی با نواختن آهنگ های انقلابی در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) بار دیگر یاد و خاطر شهدای انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشتند و همچنین چند فروند از بالگردهای ارتش جمهوری اسلامی ایران، گلزار شهدا را در بهشت زهرا (س) گلباران کردند.
شرکت کنندگان در این آیین با در دست داشتن عکس امام راحل، شهدای انقلاب اسلامی و دسته گل از حماسه های ملت ایران در سال 57 و دوران هشت سال دفاع مقدس گرامی تجلیل کردند.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در این مراسم معنوی ضمن قرائت پیام حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید محمدعلی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت عطر افشانی و گلباران مزار شهدای سراسر کشور گفت: خانواده های معظم شهدا سرمایه های ممتاز نظام اسلامی ایران هستند که باید تمام مردم و مسئولان نظام قدردان زحمات و صبوری این قشر باشند.
نادر نصیری یادآور شد: برگزاری برنامه میهمانی لاله ها که طی آن گلزار شهدای انقلاب، ترور، هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم غبارروی و عطر افشانی می شود کار بسیار کوچیکی در مقابل صبوری خانواده های معزم شهدا است.
3218/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.