به گزارش ایرنا، ' ناهید تاج الدین ' روز یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، افزود: حاشیه نشینی گسترده مشکلات اجتماعی زیادی را در شرق اصفهان به همراه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه همواره دغدغه آسیب های اجتماعی شهر اصفهان را دارم، از مسئولان ذیربط خواست برای مقابله با حاشیه نشینی برنامه ریزی کنند.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: خوشبختانه عمق وخامت مشکلات اصفهان از سوی مسئولان دیده شده و مشکلات این شهر طی سال های اخیر مورد توجه و اولویت قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: در سال های گذشته نسبت به مشکلات اصفهان بی توجهی شد که این بی توجهی افزایش مشکلات و شرایط نامناسب کنونی را در پی داشته است.
تاج الدین با بیان اینکه اکنون حل مشکلات اصفهان در اولویت قرار گرفته است، افزود: به آینده این استان و حل مشکلات آن امیدواریم.
وی در ادامه با اشاره به فعالیت سازمان های مردم نهاد ( سمن ها ) در اصفهان تصریح کرد: برای ارائه خدمت و حل مشکلات، خیرین و سازمان های مردم نهاد زیادی در این شهر فعالیت می کنند اما به دلیل نبود مدیریت واحد و انجام فعالیت های موازی، فعالیت آنها نتیجه چشمگیری نداشته است.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی از شهرداری این شهر، مدیریت و سازماندهی فعالیت سمن های این شهر را خواستار شد.
تاج الدین اظهارکرد: مردم اصفهان با انتخاب مدیریت جدید شهر انتظار اتفاقات خوب در این شهر هستند.
وی افزود: باتوجه به امکاناتی که شهرداری در اختیار قرار دارد، این نهاد تاثیر بسزایی بر فرهنگ، اقتصاد و دیگر بخش های شهر دارد.
نماینده مردم اصفهان با اشاره به اینکه طی سال های اخیر افسردگی در این شهر افزایش یافته است، گفت: دلیل بخشی از این افسردگی، خشکی زاینده رود است که امیدواریم با همت و تلاش بیش از پیش مسئولان، بار دیگر آب در بستر این رودخانه جاری شود.
ت/ 7153 / 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.