به گزارش ایرنا ، فریدون بابایی فرماندار خلخال در این آیین با بیان اینکه خدمات دولت باید برای مردم ملموس باشد، گفت: در ازریابی عملکرد مدیران وکارکنان ادارت دولتی ، تکریم ارباب رجوع، میزان مراجعات به فرمانداری در خصوص رصایت ویا عدم رضایت از کارکنان دستگاه های اجرایی، نحوه جذب اعتبارات عمرانی، نتیجه بازدیدهای سرزده از ادارات ، شرکت مدیران در جلسات و توجه به مصوبات ، نحوه ارایه خدمات به مراجعان و پای کار بودن مدیران لحاظ شده است.
وی بیان کرد: در سالهای اخیر خدمات بسیار ارزنده ای ازسوی دولت به مردم منطقه ارایه شده که در نحوه خدمات رسانی برخی از دستگاه های اجرایی همچون اداره ورزش وجوانان، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، بهداشت ودرمان ، آموزش عالی بیش از دیگر ادارات در خدمت رسانی به مردم وجلب رضایت عمومی تلاش کرده اند.
بابایی از در حال اجرا بودن 30 طرح گازرسانی روستایی با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد وگفت: با بهره برداری از این طرح ها شاخص بهره مندی جمعیت روستایی از گاز طبیعی به بیش از 90 درصد افزایش خواهد یافت.
در این آیین حجت ااسلام امیر رشت بری امام جمعه خلخال نیزبا گرامیداشت هفته دولت از تلاش مدیران وکارکنان ادارت دولتی این در خدمات رسانی شایسته قدردانی کرد وافزود: به برکت جود وحدت در بین مسوولان ومردم نحوه ارایه خدمات دولتی در این شهرستان مطلوب است.
خلخال در جنوب اردبیل واقع است.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.