به گزارش ایرنا، علی مصطفوی روز دوشنبه در آیین افتتاح تقاطع غیرهمسطح شهر بوکان با بیان اینکه دشمنان ما از وحدت و همدلی ما هراس دارند، افزود: ملت ایران با وجود تبلیغات منفی دشمنان باید مقاومت و ایستادگی کنند.
وی ادامه داد: ملت ما از همه اقوام باید در مواردی که به اقتدار و امنیت کشور ضربه می زند، قدرتمندانه وحدت و انسجام خود را حفظ کنند.
مصطفویی بیان کرد: همه ما باید مواظب اختلاف افکنی دشمنان باشیم و اجازه ندهیم که آنان با ایجاد اختلاف و تفرقه، وحدت و انسجام ما را به هم بریزند.
وی گفت: دشمنان ما با راه انداختن جنگ هشت ساله، محاصره اقتصادی، تحریم های ظالمانه و در حال حاضر جنگ اقتصادی می خواهند به ایران ضربه بزنند ولی مردم با حفظ وحدت خود می توانند از این آزمون نیز سربلند بیرون بیایند.
سرپرست معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی گفت: دولت تدبیر و امید با وجود مشکلات مختلف به وعده های خود عمل کرده است و همچنان پرتلاش به کار خود ادامه می دهد.
وی در خصوص روابط خارجی دولت جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: سخنان رییس جمهوری در روابط خارجی تاثیرگذار بوده و این تاثیرگذاری در سایه وحدت و انسجام ملی تحقق یافته است.
وی در خصوص هفته دولت نیز افزود: هفته دولت فرصت مناسبی است که مسوولان عملکرد خود را برای مردم بیان کنند و مردم را در جریان امور قرار دهند.
نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین ضمن تبریک هفته دولت، گفت: مسوولان اجرای باید در مقابل مردم همانند شهیدان رجایی و باهنر پاسخگو بوده و در خدمت مردم باشند.
محمد قسیم عثمانی ادامه داد: شهیدان رجایی و باهنر برای پیشرفت کارهای مردم از جان و مال خود گذشتند و این راه باید در شرایط بد اقتصادی امروز توسط مسوولان ادامه داشته باشد.
وی از خدمات شورای اسلامی شهر و شهرداری بوکان تجلیل و بیان کرد: اعضای شورای شهر و شهردار بوکان در این دوره بسیار خوب عمل کرده و ذهنیت مردم را ترمیم کردند.
وی در خصوص مشکلات شهر بوکان گفت: یکی از نیازهای شهرستان، نداشتن پلیس راه است که امید می رود که با تلاش مسئولان استانی محقق شود.
شهرستان بوکان یکی از شهرهای جنوب آذربایجان غربی و سومین شهر این استان است.
7510/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.