به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی جشنواره سراسری عکس مستند تبریز سهیلا صنم‌نو در این‌باره اظهار داشت: این کارگاه برای توسعه و حفظ دیدگاه شخصی در فرآیند بیان داستان‌گویی (storytelling)و همچنین شرح دقیق یک روایتگری در عکاسی (photo essay) است.
وی تشریح کرد: پائولو پاتریزی (Paolo Patrizi)، متولد ۱۹۶۵ کشور ایتالیا، عکاس مستند‌نگاری است که سری کارهایش در زمینه کشف تناقضات بین سنت و مدرنیته و اختلافات فرهنگی ناشی از رشد سریع اقتصادی می‌باشد.
مسئول دبیرخانه جشنواره سراسری عکس مستند تبریز بیان کرد: ارتقاء دانش نظری و مهارت های عملی مورد نیاز برای تولید یک پروژه عکاسی مستند، ایجاد رویکردی فردی و خلاقانه در عکاسی مستند، ایجاد مهارت کار کردن در زمینه ها و موقعیت‌های ناشناخته، مراحل اولیه ضروری برای ساخت مجموعه عکس از جمله مباحث این کارگاه کارگاه خواهد بود.
صنم‌نو خاطرنشان شد: کارگاه ارتقاء زبان بصری در عکاسی مستند از اول تا ششم شهریورماه با حضور پانزده ‌تن از عکاسان علاقه‌مند سراسر کشور در این حوزه برگزار می‌شود که به علت ظرفیت محدود کارگاه اولویت با افرادی خواهد بود که زودتر اقدام به ثبت نام نمایند. در پایان کارگاه به شرکت کنندگان گواهی شرکت در دوره اعطا می‌شود.
مسئول دبیرخانه جشنواره تصریح کرد: شایان ذکر است علاقمندان برای شرکت در این کارگاه باید پورتفولیو (نمونه‌کار) خود شامل ۱۵ قطعه از عکس‌هایشان را در قالب فایل پی دی اف از طریق وبسایت جشنواره سراسری عکس مستند تبریز www.tabrizphotofest.com ارسال نمایند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 715132
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.