به گزارش ایرنا، رحیم شهرتی فر روز سه شنبه در نشست تخصصی روابط عمومی الکترونیک با اشاره به نقش محوری روابط عمومی در سازمان ها، گفت: روابط عمومی پل ارتباطی بین مردم و سازمان ها بوده و در تحقق حقوق شهروندی باید فعال بوده و اطلاع رسانی و آگاهی دادن برای آشنایی با حقوق شهروندی بر عهده روابط عمومی هاست.
وی به طبقه بندی روابط عمومی ها در سیستم های اداری اشاره کرد و ادامه داد: به طور کلی در سیستم های اداری روابط عمومی ها را به سه دسته روابط عمومی های توجیه گر، تبیین گر و تحلیل گر تقسیم کرده اند.
شهرتی فر گفت: مسئولان و مدیران باید در تعیین نوع و عملکرد روابط عمومی درست عمل کرده و نوع تحلیل گر روابط عمومی را انتخاب کنند زیرا که روابط عمومی تحلیل گر مزیت های بالایی داشته و باعث می شود تا نقاط ضعف و قوت مدیران ادارات نمایان شود.
فرماندار تبریز با تاکید بر لزوم تخصصی شدن روابط عمومی ها در ادارات و سازمان ها افزود: با توجه به اینکه مسئولان روابط عمومی ها کمک فکری مدیران می باشند، مدیران باید از افراد دارای تخصص روابط عمومی در این پست حساس استفاده کنند.
وی با بیان اینکه یکی از اشکال های مهم دستگاه های دولتی در رابطه با عملکرد روابط عمومی ها، ضعف در اطلاع رسانی است، گفت: روابط عمومی های دستگاه های دولتی آن بخش از اطلاعات سازمان را که قابل انتشار است را باید در اختیار عموم مردم قرار دهند.
نشست تخصصی روابط عمومی الکترونیک با هدف ارتقای سطح علمی روابط عمومی ها و نیز آشنایی هر چه بیشتر مدیران، کارشناسان و دانشجویان این رشته با عنوان «روابط عمومی الکترونیک» به همت انجمن متخصصان علوم ارتباطات اجتماعی آذربایجان شرقی در تالار جمهوری فرمانداری تبریز برگزار شد.
خبرنگار: پرویز انصاری ** انتشار:محمد رستگار
3071/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.