سید وحید حسینی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام اینکه روزانه بطور متوسط سه هزار و ۲۰۰ نفر از خدمات سرپایی این بیمارستان بهره‌مند می‌شوند، افزود: به طور متوسط ۲ هزار و ۵۰۰ عمل جراحی ماهانه در این بیمارستان انجام می شود که بیشترین اعمال مربوط به جراحی های عمومی، زنان، ارتوپدی و اورولوژی است.

وی با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مشتری از جمله ارزش های این بیمارستان است، گفت: درصد بیمارانی که بستری شده اند اعم از نیروهای مسلح و مردم عادی ۵۰ به ۵۰ است.

حسینی ادامه داد: بیمارستان شهید محلاتی تبریز تنها بیمارستان دارای درجه یک عالی در سطح استان وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و ماموریت داریم بهترین و با کیفیت ترین خدمات بهداشتی و درمانی مطابق با استانداردهای روز را با اولویت نیروهای مسلح به همه بیماران و مراجعه کنندگان ارائه دهیم.

رییس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شهید محلاتی تبریز اظهارکرد: ۳۷۰ پزشک متخصص، عمومی و فوق تخصص، ۴۱۰ تیم پیراپزشکی در بیمارستان شهید محلاتی فعالند.

وی ادامه داد: در آینده نزدیک بخش طب هسته‌ای و تا پایان سال ۱۳۹۹ بخش رادیوتراپی در این مرکز درمانی راه‌اندازی می‌شود تا بار درمانی شهر و استان کمتر شود.

حسینی افزود: از اواخر دی‌ماه سال جاری فاز دوم درمانگاه شهید محلاتی با ۶ طبقه احداث خواهد شد تا بتوان بار ترافیک مراجعه را کاهش دهیم.

وی گفت: بیمارستان محلاتی با شاخص‌های وزارت بهداشت در سال ۹۷ از بین ۴۴ بیمارستان استان، با رعایت الزامات یک بیمارستان استاندارد، رتبه اول را کسب کرد و در بین ۱۷ بیمارستان سپاه در کشور نیز رتبه اول را دارد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: این بیمارستان مرکز دوستدار مادر و زایمان طبیعی است به طوریکه تعداد زایمان‌های طبیعی در این بیمارستان بیشتر بوده و جلسات هر هفته زایمان فیوزولوژیک در این بیمارستان برگزار می‌شود.

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی محلاتی در تبریز با درجه یک عالی وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.