به گزارش ایرنا، حامد نجفی روز چهارشنبه در حاشیه نشست هماهنگی و قرعه کشی مسابقات فوتسال جام خانه مطبوعات آذربایجان شرقی، اظهار داشت: از هواداران و علاقمندان به فوتسال نیز انتظار داریم تیمشان را در این دیدار سرنوشت ساز تنها نگذارند و از تیم حمایت کامل داشته باشند.
وی افزود: باید همگی استان همدل باشیم و تیم را به قهرمانی برسانیم و برای تحقق این مهم باشگاه به سهم خود تلاش کرده است.
نجفی تاکید کرد: تیم فوتسال مس سونگون قهرمان آسیا بوده و افتخار آذربایجان است بر این اساس هواداران مثل گذشته باید برای حفظ این موقعیت حمایت از تیم را فراموش نکنند.
وی با اشاره به اینکه وضعیت تیم مس سونگون خوب است، ادامه داد: بازیکن مصدوم نداریم و تیم در آمادگی خوبی به سر می برد.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت: ورزش و رسانه ها همواره مورد حمایت رسانه ملی بوده است.
مرتضی صفری افزود: سلامت افراد مهمترین عامل موفقیت ها بوده که با ورزش این سلامت محقق می شود و رسانه ها نیز در کنار هم یک خبررسانی و اطلاع رسانی جامع را سبب می شوند.
وی با بیان اینکه از هر گونه فعالیت های ورزشی و رسانه ای در سطح استان حمایت می کنیم، اظهار داشت: خبرنگاران و اصحاب رسانه برای رفع فشار و استرس کاری نیاز به ورزش دارند تا بتوانند با نشاط بیشتری به مسایل خبری بپردازند.
رییس خانه مطبوعات آذربایجان شرقی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه 10 تیم در 2 گروه پنج تیمی در این مسابقات شرکت می کنند، گفت: این مسابقات از یکشنبه هفته آینده آغاز و مرحله مقدماتی مسابقات در پنج روز به پایان می رسد.
اسد فلاح افزود: تیم های صدا و سیما، خبرگزاری جمهوری اسلامی، خانه مطبوعات، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی و رسانه های ورزقان از جمله تیم های شرکت کننده در این مسابقات هستند.
مسئول رفاه و ورزش صدا و سیمای آذربایجان شرقی نیز گفت: بازی افتتاحیه روز یکشنبه هفته آینده بین تیم های صدا و سیما مرکز آذربایجان شرقی و تیم ورزشی نویسان خانه مطبوعات استان برگزار می شود.
کریم صفری همچنین ادامه داد: در اولین روز مسابقات تیم های عصر تبریز مقابل انجمن ورزشی نویسان، ورزشی نویسان خانه مطبوعات مقابل پیشکسوتان ورزشی نویس و خبرگزاری جمهوری مرکز تبریز مقابل رسانه های ورزقان صف آرایی می کنند.
بازی رفت دیدار نهایی لیگ برتر فوتسال کشور بین مس سونگون و گیتی پسند اصفهان فردا ساعت 16 در سالن پورشریفی تبریز برگزار می شود.
مراسم قرعه کشی مسابقات جام رسانه خانه مطبوعات آذربایجان شرقی /امروز/ چهارشنبه با حضور مدیر کل صدا و سیمای آذربایجان شرقی، مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان و نمایندگان تیم های شرکت کننده در محل سالن جلسات رسانه ملی در استان برگزار شد.
3093/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.