سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: بیش از 4-5 جلسه کلاس تئوری و عملی برگزار کردیم تا در بازی با مس رفسنجان به پیروزی برسیم.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان ‌شرقی، حیدر جعفریپس از پیروزی سه-صفر تیمش مقابل مس رفسنجان اظهار کرد: نتیجه نشان داد که بازیکنان ما چه عملکردی در این بازی داشتند. یک بازی منظم و با تاکتیک از بازیکنان شهرداری شاهد بودیم و خواسته‌هایمان را در زمین اجرا کردند. بازی ما تا جایی خوب و منظم بود که هواداران تیم حریف هم در پایان شهرداری تبریز را تشویق کردند.
 
وی افزود: موقعیت خیلی کمی به حریف دادیم اما در مقابل موقعیت‌های زیادی روی دروازه تیم میزبان خلق و 3 موقعیت را به گل تبدیل کردیم. بیشتر به این دلیل خوشحال هستم که 2 گل ما را بازیکنان امید فصل گذشته‌مان به ثمر رساندند.
 
سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: آقای دکتر رحیمی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز در ابتدای فصل هم هدفگذاری کردند که از بازیکنان جوان و بومی در این تیم استفاده کرده و آنها را به تیم‌های بزرگ‌تر بفرستیم. امروز 2 بازیکن جوان ما گلزنی کردند و 4-5 بازیکن نیز در ترکیب تیم حضور داشتند. میانگین سنی تیم ما در این بازی، 25 سال و متشکل از بازیکنان کاملاً بومی بود که بازی ایده آلی انجام دادند.
 
جعفری با اشاره به لزوم حمایت از تیمش بیان کرد: در ابتدای فصل هم گفته بودم که این تیم شایسته پیشرفت است و رفته‌رفته به موفقیت می‌رسد. اگر به این تیم جوان و بومی فرصت و امکانات داده شود، می‌تواند به موفقیت‌های بیشتری برسد. امیدواریم مسئولان شهری، شهردار محترم و آقای دکتر رحیمی دست به دست هم بدهند تا در سال‌های آتی 10 بازیکن به تیم ملی معرفی کنیم چرا که این پتانسیل را داریم و 30 بازیکن بومی توانمند در شهرداری تبریز حضور دارند.
 
وی در رابطه با اینکه آیا برد شهرداری در دیدار با مس رفسنجان تکنیکی بوده اظهار کرد: هیچ نتیجه‌ای شانسی نیست و بیش از 4-5 جلسه کلاس تئوری و عملی برگزار کردیم تا در این بازی به پیروزی برسیم. تیمی که بیش از 12 میلیارد تومان هزینه کرده است قطعاً به این راحتی شکست نمی‌خورد و اگر برنامه تکنیکی و تاکتیکی نداشتیم، گل تساوی را دریافت می‌کردیم اما با برنامه کار کردیم و توانستیم گل‌های دوم و سوم را به ثمر برسانیم.
 
سرمربی شهرداری تبریز در پایان گفت: ما فردا تمرین ریکاوری داریم و روز 8 مهرماه نیز مقابل خونه به خونه به میدان می‌رویم. کارمان با این برد تمام نشده و برای بازی‌های آتی هم برنامه داریم. امشب به خاطر این پیروزی شادی می‌کنیم اما از فردا خود را برای بازی آتی آمده خواهیم کرد.
 
 
سرپرست تیم فوتبال شهرداری تبریز:
کم‌هزینه‌ترین تیم لیگ یک هستیم
 
سرپرست تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: کمترین بودجه را در بین 17 تیم حاضر در لیگ دسته اول فوتبال جمهوری اسلامی ایران را دارا هستیم.
 
احد میرزایی پس از پیروزی طلایی سه بر صفر تیم فوتبال شهرداری تبریز در خانه تیم مس رفسنجان، اظهار کرد: بازی بسیار خوبی برابر میزبان خود انجام دادیم و خدا را شکر مزد زحمات و بازی خوب خود را گرفتیم و صاحب سه گل و سه امتیاز شیرین شدیم.
 
وی ادامه داد: من حامل پیامی از سوی همه بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال شهرداری تبریز هستم و در از طریق رسانه رسمی سازمان به نمایندگی از آنها این پیروزی را به دکتر علیرضا رحیمی مدیرعامل سازمان تقدیم می‌کنم که در ادامه حیات تیم فوتبال شهرداری تبریز بیشترین تلاش و ازخودگذشتگی را متحمل شده است.
 
میرزایی گفت: اگر امروز این سه امتیاز شیرین و مهم توسط تنها تیم تبریزی حاضر در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور کسب شد و دل فوتبال دوستان شهر شاد شد، در سایه درایت، دلسوزی و پیگیری‌های شبانه‌روزی دکتر رحیمی بوده و حالا ما این امید راداریم که باانگیزه و روحیه بالایی به بازی‌های آینده فکر کنیم.
 
وی گفت: شهرداری تبریز تیمی جوان و صد در صد بومی دارد و کم هزینه ترین تیم فوتبال حاضر در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور است اما با این حال دارای نیروی جوانی و تعصب فراوان است و این فاکتورها بزرگترین دارایی این تیم محسوب می شود.
 
 
بازیکن تیم فوتبال شهرداری تبریز:
مزد زحماتم را در دیدار با مس رفسنجان گرفتم
 
بازیکن تیم فوتبال شهرداری تبریز با اشاره به شرایط دیدار تیمش مقابل مس رفسنجان گفت: خدا را شکر می‌کنم که در بازی با مس مزد زحماتم را گرفتم.
 
دانا نقشبندی با اشاره به شرایط دیدار تیمش با مس رفسنجان اظهار داشت: من به عنوان بازیکن تعویضی وارد بازی شدم. تیم حریف برای زدن گل نخست به تیم ما فشار آورده بود اما با پاس کاری‌هایی که انجام دادیم موفق شدم گل سوم را به ثمر برسانم.
 
وی ادامه داد: در بازی مقابل آلومینیوم اراک و نود ارومیه هم فیکس بازی کردم. خدا را شکر می‌کنم که نتیجه زحمات پدر و مادر و خانواده‌ام را در این بازی گرفتم و گلی هم که به ثمر رساندم را به آنها تقدیم می‌کنم.
 
نقش‌بندی در پایان خاطرنشان ساخت: تمامی این موفقیت‌ها توسط کادر فنی بومی و بازیکنان مستعد و جوان کسب‌شده است که منشأ آن تنها دکتر رحیمی مدیرعامل سازمان در حمایت و اعتماد به جوانان است که واقعاً ستودنی است.
 
 
بازیکن گلزن تیم شهرداری تبریز:
برای جلب رضایت مسئولان باشگاه و هواداران شهرداری تلاش می‌کنم
 
بازیکن گلزن و شگفتی ساز تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: تلاش می‌کنم عملکرد خوبی داشته باشم تا رضایت کادر فنی، مسئولان باشگاه و هواداران شهرداری که در واقع صاحبان اصلی باشگاه هستند را جلب کنم.
 
فرشاد بیابانی، بازیکن زیر 21 سال تیم فوتبال شهرداری تبریز که گل دوم تیمش مقابل مس رفسنجان را به ثمر رساند، اظهار کرد: توپ را پشت دفاع ارسال کردند و مدافع تیم حریف نتوانست این توپ را دفع کند که در این صحنه از موقعیت استفاده کرده و گل نخست بازی را به ثمر رساندم. در گل اول نیز کرنر را گرفتم. همچنین در گل سوم نیز با کمک هم تیمی هایم توانستم پارس گل را به دانا نقشبندی بدهم.
 
وی ادامه داد: پیش از این نیز در دیدار شهرداری مقابل آلومینیوم اراک نیز به میدان رفته بودم اما خوشحالی‌ام در این بازی وصف‌ناپذیر است. در بازی‌های آتی نیز تلاش می‌کنم عملکرد خوبی داشته باشم تا رضایت کادر فنی، مسئولان باشگاه و هواداران شهرداری که در واقع صاحبان اصلی باشگاه هستند را جلب کنم.
 
بیابانی در پایان خاطرنشان کرد: جا دارد از دکتر علیرضا رحیمی مدیرعامل سازمان به خاطر اعتقادشان به جوانان و مهیاکردن فرصت و زمینه مناسب به بازیکنان بومی به‌خصوص بازیکنان تیم‌های پایه تشکر و قدردانی کنم.
 
گفتنی است؛ تیم فوتبال شهرداری تبریز در هفته پنجم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور بعدازظهر دیروز (شنبه) در رفسنجان با گل های مهدی قریشی، فرشاد بیابانی و دانا نقشبندی میزبان خود تیم مس این شهر را با شکست مواجه کرد و با سه امتیاز به تبریز بازگشت. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;} table.MsoTableGrid {mso-style-name:"Table Grid"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-priority:39; mso-style-unhide:no; border:solid windowtext 1.0pt; mso-border-alt:solid windowtext .5pt; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-border-insideh:.5pt solid windowtext; mso-border-insidev:.5pt solid windowtext; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.