محمدرضا تابش نماینده ادوار مجلس در پیامی راهبرد حاکمیت در پذیرش تنوع افکار و سلایق و نقش ستودنی مقام معظم رهبری در اتخاذ این رویکرد که نتیجه ثمر بخش و امیدوار کننده ای در بر داشت، همچنین نقش آفرینی سید محمد خاتمی در ایجاد مشارکت پرشور که پیامدش برگزاری انتخاباتی مقبول بود را ستود و ضمن ابراز امیدواری برای استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای پیشرفت کشور، از حضور پرشور مردم ایران به ویژه استان یزد و شهرستان اردکان تقدیر و انتظار از دستگاههای حکومتی را رویکرد تعاملی با رییس جمهور برای پیشبرد اهداف مردم دانست.

به گزارش جماران؛ نماینده ادوار مردم اردکان در مجلس شورای در پیامی انتخاب دکتر مسعود پزشکیان را به عنوان رئیس جمهور جدید ایران اسلامی تبریک گفت. 

محمدرضا تابش در این پیام راهبرد حاکمیت در پذیرش تنوع افکار و سلایق و نقش ستودنی مقام معظم رهبری در اتخاذ این رویکرد که نتیجه ثمر بخش و امیدوار کننده ای در بر داشت، همچنین نقش آفرینی سید محمد خاتمی در ایجاد مشارکت پرشور که پیامدش برگزاری انتخاباتی مقبول بود را ستود و ضمن ابراز امیدواری برای استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای پیشرفت کشور، از حضور پرشور مردم ایران به ویژه استان یزد و شهرستان اردکان تقدیر و انتظار از دستگاههای حکومتی را رویکرد تعاملی با رییس جمهور  برای پیشبرد اهداف مردم دانست.

متن این پیام بدین شرح است:

به نام خدا

به شکرانه حضور معنا دار مردم در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم ، بر آستان کبریایی سر تعظیم فرود می آورم و به همت مردمی درود می فرستم که در عین نارضایتی به حق، مسوولانه در انتخابات شرکت کردند و در کنار آنها که نیامدند در انتظار تحولی اثربخش در ساختارها و رویه ها و رویکردها هستند تا از آسایش و رفاه  بهره مند شوند و بااعتلای جایگاه ایران عزیز در جهان، غرورشان احیا گردد.

به برادر ارجمندم جناب آقای دکتر پزشکیان منتخب مردم عزیزمان که چهره ای متدین، وطن پرست، شجاع، پاکدست، صادق و پرتلاش است تبریک عرض می نمایم و از خداوند مسئلت دارم تا شانه های وی را برای تحمل بار سنگین این مسئولیت خطیر و عمل به وعده های مورد انتظار مردم بیش از پیش استوار گرداند.

بی شک راهبرد حاکمیت در پذیرش تنوع افکار و سلایق و نقش ستودنی مقام معظم رهبری در اتخاذ این رویکرد که نتیجه  ثمربخش و امید وار کننده ای در برداشت باید ارج نهاده شود و رییس جمهور محترم با استفاده از همه ظرفیتهای مادی و معنوی، خصوصا نیروهای متخصص و کارامد، فصل نوین پیشرفت پرشتاب  کشور بر مبنای وفاق ملی و در تعامل سازنده با کشورهای منطقه و جهان را رقم زند و بذر امید در  دل همه ملت پر افتخار چه آنها که درانتخابات مشارکت داشته اند و چه آنها که نارضایتی خویش را با عدم حضور در انتخابات نشان دادند و چه ایرانیان وطن دوست خارج از کشور، بارور نماید و از فکر و اندیشه و سرمایه های آنها حداکثر بهره را در جهت توسعه و ترقی  کشور و تعالی دین و آیین ببرد.

جا دارد از سایر کاندیداها و طرفداران آنها، اصحاب رسانه ومطبوعات،احزاب وتشکلهای سیاسی وصنفی، شخصیتهای فرهنگی، هنری،علمی ودینی که بستر ساز این حرکت بالنده بودند،خصوصا جناب اقای سیدمحمد خاتمی وبه تاسی از ایشان  جریان اصلاح طلبی و اعتدالی که حرکت هوشمندانه ای را بر مدار عقلانیت و مدارا واخلاق سامان دادند و موجبات این مشارکت غرور آفرین در این مقطع حساس تاریخی را فراهم آوردند، به طور ویژه تشکر نمایم.

در همین جا از مردم استان پر افتخار یزد که با مشارکت ۶۹.۵ درصدی  و همشهریان عزیز اردکانی ام  که با حضور ۸۱.۵ درصدی خویش برگ زرینی بر تاریخ افتخارات این سرزمین  افزودند، خاضعانه سپاسگزاری دارم و تلاش ایثارگرانه اعضای ستادها را صمیمانه ارج می نهم.

کار مردم و دولت در تعامل با یکدیگر از امروز آغاز می شود. از دولت جدید نیز انتظار است برای خدمت شایسته به مردم سریعا کمر همت  ببندد و در سایه تعامل با ارکان‌نظام و بهره گیری از پشتوانه ملت و هم نظارت و مطالبه گری آنها، کارها بر مدار راستی و درستی به انجام برسد و ایران آن شود که باید باشد،انشاالله.

از دستگاهای حاکمیتی نیز انتظار است با رویکرد همکاری ،از هدر رفت وفرسایش توان دولت جلوگیری نمایند تا رییس جمهور بتواند به تحقق شعارهای بنیادینش به ویژه گشایش درسیاست خارجی که رمز عبور بسیاری از تنگناهاست ، عمل نماید.

باتجدید احترام

خادم همیشه ملت محمدرضا تابش 

نماینده ادوار۱۰-۶مجلس شورای اسلامی

۱۴۰۳/۰۴/۱۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.