محمدرضا صباغیان بافقی روز جمعه در دیدار با فرماندار و امام جمعه شهرستان مهریز افزود: خدمت به مردم در مناطق مختلف یک عبادت و وظیفه ای مهم برای مسئولان اجرایی است که باید برای انجام آن تلاش کرد.
وی با بیان اینکه حوزه انتخابیه مهریز شامل شهرستان های مهریز ، بافق ، بهاباد ، خاتم و ابرکوه است و در کشور از لحاظ وسعت و پراکندگی بزرگترین حوزه انتخابیه محسوب می شود بر پیگیری مسائل مردم با همکاری همگان تاکید کرد.
نماینده مردم مهریز ، بافق ، بهاباد ، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مسائل و مطالبات بر حق مردم در مجلس شورای اسلامی با همکاری مسئولان در بخش های مختلف پیگیری شده است.
صباغیان بافقی تصریح کرد: حضور فعال مردم انقلابی و مومن در کنار مسئولان اجرایی و ایجاد همدلی مایه موفقیت بیشتر است و باید برای انجام وظایف همواره با جدیت وظایف را انجام داد.
وی یادآور شد: همکاری روحانیان و ائمه جمعه در انجام طرح ها و پیگیری مسائل مردم خیلی مهم و اثر بخش است و باید برای خدمت به مردم حوزه انتخابیه نسبت به پیگیری امور مختلف اقدام کرد.
حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی امام جمعه و سید محمد رستگاری فرماندار مهریز ضمن قدردانی از تلاش های نماینده مجلس بر آمادگی برای تداوم همکاری ها و پیگیری مسائل تاکید کردند.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7541*2047* خبرنگار: ندا سبحان زاده**انتشار- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.