به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه آستارا در مصلی این شهر افزود: حمایت از انسان های آزاده جهان جزو ارزش های نظام جمهوری اسلامی ایران است و مردم کشور ما در طول سالیان گذشته همواره به دفاع از ملت های مظلوم سوریه، عراق و فلسطین برخاسته اند.
وی اضافه کرد: همه باید تلاش کنیم تا ایران اسلامی با اتحاد و همدلی، به نقطه نظر مقام معظم رهبری در رابطه با انرژی هسته ای دست یابد و در این راستا نباید گرفتار جنگ روانی دشمنان باشیم.
وی اظهار کرد: توان موشکی، اقتدار هسته ای و عدالت خواهی بین المللی به عنوان نقاط قوت نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود و همه ما در جهت حراست و ارتقای آنها وظیفه سنگینی بر عهده داریم.
خطیب جمعه آستارا خاطرنشان کرد: امروز اقتدار نظامی ایران باعث ایجاد هراس در دل دشمنان شده و خوشبختانه کشتی انقلاب اسلامی ایران با تدابیر رهبر فرزانه انقلاب به پیش می رود.
حافظ نیا گفت: مردم آستارا در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری باشکوه داشتند و با آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از وضعیت بدحجابی در شهرستان آستارا افزود: مسئولان باید با انجام برنامه های مختلف به این وضعیت رسیدگی کنند تا زمینه بی بند و باری در جامعه فراهم نشود.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است.
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.