به گزارش خبرنگار ایرنا؛ حجت الاسلام ناصر صالحی در خطبه های نماز جمعه در مصلی آستارا افزود: جوانان ایران اسلامی در رشته های مختلف علمی نظیر هوافضا و داروسازی رتبه های برتر جهان را دارند و در ارتقای تولیدات ملی نیز باید موفق تر باشیم.
وی اضافه کرد: افزایش درآمد، تامین بستر اشتغال، کاهش قاچاق کالا، کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از فقر، بی اثر شدن تحریم های دشمنان و جلوگیری از آثار مخرب فرهنگی و اجتماعی از مزایای استفاده از کالای ایرانی است.
وی با تبریک به مناسبت 12 فروردین سالروز تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: در 12 فروردین ماه سال 58 مردم ایران اسلامی از همه گرایش ها و سلیقه ها و از هر دین و مذهبی به صحنه آمدند و با اختیار خود و به صورت یکپارچه، به جمهوری اسلامی آری گفتند.
خطیب جمعه آستارا با اشاره به فرا رسیدن روز طبیعت، متذکر شد: در این روز باید از شکستن شاخه های درختان، آتش زدن جنگل ها و ریختن زباله به طبیعت، به صورت جدی پرهیز کنیم.
وی حفاظت از محیط زیست را نشانگر شعور فرهنگی مردم عنوان و تصریح کرد : طبیعت متعلق به خود ماست و باید در حفظ آن کوشا باشیم.
صالحی زمان ثبت نام حوزه های علمیه را تا 27 فروردین ماه اعلام و علاقه مندان به علوم حوزوی را به نام نویسی در وقت مقرر توصیه کرد.
وی گفت: 85 درصد طلبه های حوزه علمیه آستارا بومی هستند و از خیران انتظار داریم در حمایت از این مرکز علمی و دینی، همت کنند.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.