به گزارش روز دوشنبه ایرنا ، مسعود کاظمی در آیین تجلیل از رانندگان درون شهری به مناسبت 26 آذر روز حمل و نقل گفت :خدماتی که رانندگان تاکسی به شهروندان ارایه می دهند بسیار ارزشمند است و آنان در واقع حافظان جان و مال مردم هستند.
وی افزود: در جامعه شناسی جامعه ای که دارای حمل و نقل مرفه و بشاش باشند آن جامعه نوگرا و رو به پیشرفت است.
وی با بیان این که مردم کار رانندگان درون شهری و قشر زحمتکش تاکسی را همواره رصد می کنند افزود: هرچه بیشتر به مردم خدمت کنیم رضایتمندی مردم افزایش می یابد.
وی اظهارداشت: در شهرستان لاهیجان 382 تاکسی درون شهری ، 14دستگاه ون ، 57تاکسی بی سیم 133 و 9دستگاه تاکسی بی سیم 1828 وجود دارد و خودروهای تاکسی بین خطوط نیز به 25روستا سرویس دهی می کنند و 9 واحد تاکسیرانی سرویس مدارس این شهر را بر عهده دارند.
وی یادآورشد: 26آذر یادآور تعلق‌خاطر رانندگان به معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی رحمه الله علیه و تلاش فعالان این عرصه برای کسب عزت و پیشرفت کشور عزیزمان ایران اسلامی است .
وی ادامه داد: در تاریخ تحولات کشورعزیزمان، روزها و ایام سرنوشت سازی بوده‌اند که نقشی تعیین کننده در شکل‌گیری و انسجام شبکه حمل ونقل کشور داشته اند و 26 آذر سال 1362 نیز از آن جمله است.
وی تصریح کرد: این روز، روز قدردانی از خدمات ارزشمند رانندگان و سایر دست اندرکاران و شاغلان بخش حمل ونقل و فرصتی مناسب برای بازنگری نیازها و مشکلات این بخش است.
کاظمی گفت:بی شک رسیدن به توسعه پایدار شهری و عدالت اجتماعی در بخش حمل و نقل در گرو همکاری و مساعی تلاشگران در حوزه حمل و نقل می‌باشد .
در این مراسم شهردار لاهیجان به همراه جمعی از مدیران شهرداری و اعضای شورای اسلامی لاهیجان د به تمامی رانندگان این مسیر گل اهدا کردند و با حضور در مرکز پایانه و حمل و نقل این شهر از این قشر زحمتکش تجلیل بعمل آوردند.
همچنین مسئولان شهری از دو تن از رانندگان مدافع حرم این شهر با اهدای گل و هدایا تقدیر و تشکر کردند.
همچنین،شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان به عیادت یکی از رانندگان تاکسی شهری که در سانحه تصادف دچار مشکلات حرکتی شده بود، رفتند و ضمن آرزوی بهبودی و سلامتی کامل ، از ایشان و خانواده شان دلجویی کردند.
شهر لاهیجان در 40کیلومتری مرکز گیلان قرار دارد و دارای 101هزار نفر جمعیت است.
خبرنگار: نظرپور**انتشار دهنده: بابایی
6029 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.