به گزارش عصر چهارشنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بیان کرد: ماموران در پی بررسی گزارش های مردمی، از فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در رشت مطلع شده و با تحقیقات پلیسی از صحت موضوع اطمینان یافتند.
احدالله احدی با اشاره به متوقف کردن کامیون خاور این قاچاقچی 35 ساله در شهرستان رشت افزود: در بازرسی از این خودرو، 34 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف و ضبط شد.
وی ادامه داد: متهم به همراه همدست 31 ساله اش، پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.
بر اساس گزارش دیگری از واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، فرمانده نیروی انتظامی سیاهکل از کشف سه تن چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ حمید محمدی نسب اظهار کرد: ‌در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر دپوی مقادیر زیادی چوب قاچاق در یکی از روستاهای سیاهکل، ماموران پس از اطمینان از صحت موضوع، خودروی مربوط به یک متهم را در این پرونده شناسایی و در بازرسی از آن، سه تن چوب قاچاق از نوع افرا و اوجا کشف و ضبط شد.
وی به معرفی متهم 42 ساله این پرونده به مراجع قضایی اشاره کرد و از شهروندان خواست چنانچه از فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب مطلع شدند، مراتب را بلافاصله از طریق تلفن‌ 110 به پلیس اطلاع دهند.
شهرستان سیاهکل با دو بخش مرکزی و دیلمان در 55 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.