به گزارش عصر دوشنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، سرهنگ وحید اصلانی فرمانده نیروی انتظامی ماسال گفت: بمنظور ارتقاء امنیت اجتماعی در اماکن عمومی و جلوگیری از تخلفات و جرایم صنفی، طرح تشدید کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی و اماکن عمومی در شهرستان طی یک ماهه اخیر توسط پلیس امنیت عمومی اجرا شد.
وی با اشاره به بازدید از 259 واحد صنفی در ماسال افزود: 60 واحد صنفی به علت نداشتن پروانه کسب و یا عدم رعایت قوانین و ضوابط اماکن عمومی یا صنفی، با دستور مقام قضایی، پلمپ شد.
به گفته سرهنگ اصلانی، پلیس با تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی خود بر واحدهای صنفی، درصدد کاهش ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی است و از شهروندان می خواهیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.
بر اساس گزارش دیگری از واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، فرمانده نیروی انتظامی شفت از کشف 2.5 تن چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ علی صداقت بیان داشت: ماموران انتظامی پاسگاه شالماء حین گشت زنی در یکی از روستاها متوجه حمل و جاسازی تنه درخت توسط سه نفر شده و با انجام بررسی‌های لازم، موفق به کشف و ضبط 51 اصله چوب قاچاق از نوع راش شدند.
وی ارزش اقتصادی کالای کشف شده را 25 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این ارتباط ، سه متهم 53، 51 و 46 ساله دستگیر و به مقام قضایی معرفی شدند.
شهرستان های ماسال و شفت در غرب استان گیلان قرار دارند.
7294/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.