به گزارش خبرنگار ایرنا فرمانده سپاه ناحیه آستارا روز چهارشنبه در آئین بهره برداری از مسکن مددجویان گفت: برای ساخت این خانه ها، 540 میلیون ریال هزینه شده و هر کدام با متراژی بالغ بر 50 متر مربع ساخته شده است.
سرهنگ جهانبخش آرمان افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 12 واحد مسکونی محرومین در شهرستان آستارا به بهره برداری رسیده و کار ساخت هشت واحد دیگر ادامه دارد.
چهار هزار و 700 نفر در قالب 2 هزار و 601 خانوار در آستارا تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.
بر اساس گزارش دیگری از خبرنگار ایرنا امام جمعه آستارا روز چهارشنبه در جمع کارکنان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان گفت: از مهمترین نیازهای مردم، توسعه خدمات درمانی و بهداشتی است و هرچه خدمات دهی مسئولان بیشتر شود، رضایت مندی مردم افزایش می یابد.
حجت الاسلام کاظم حافظ نیا با اشاره به اینکه طرح سلامت، تحول بزرگی در حوزه بهداشت و درمان ایجاد کرد، ادامه داد: توسعه خدمات تخصصی درمانی با حضور پزشکان متخصص در کنار توسعه خدمات بهداشتی، می تواند زمینه ساز تحول عظیم در حوزه بهداشت و درمان باشد.
شبکه بهداشت و درمان شهرستان آستارا با شش مرکز بهداشتی، یک بیمارستان 104 تختخوابی، یک مرکز شبانه روزی در لوندویل، 23 خانه بهداشت و حدود 500 نیروی انسانی به مردم خدمات ارائه می دهد.
شهرستان آستارا با 86 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان واقع است.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده: کبیری
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.