به گزارش خبرنگار ایرنا، نبی الله آخوندی روز پنجشنبه در جمع شرکت کنندگان در همایش دوچرخه سواری عمومی که امروز در شهر گنبدکاووس و به مناسبت هفته سلامت ( اول تا هفتم اردیبهشت) برگزار شد، گفت: شورای اسلامی شهر برنامه هایی نیز برای توسعه ورزش همگانی در دستور کار دارد.
وی افزود: کمک به اجرای برنامه های ورزش همگانی و نیز حمایت از ورزشکاران و قهرمانان این شهرستان که در سطح ملی و بین المللی مقام های برتر کسب می کنند، از مهمترین فعالیت های شورای اسلامی شهر و شهرداری گنبدکاووس می باشد.
به گزارش ایرنا، معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز در مراسم اهدای جوایز به شرکت کنندگان درهمایش دوچرخه سواری عمومی درسخنانی باقدردانی از برگزارکنندگان این مراسم، گفت: توجه به سلامت عمومی و تلاش برای ارتقای آن از رویکردهای اصلی این فرمانداری درسال جاری می باشد.
عبدالقدیر کریمی با یادآوری برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در اسفند سال 96، افزود: جوایز آن پیاده روی 223 دوچرخه بود که به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا شد و هدف از این اقدام ترویج فرهنگ دوچرخه سواری بود.
وی گفت: همه مدیران ادارات و نهادها بایستی ترویج فرهنگ ورزش همگانی از جمله دوچرخه سواری را در راستای ارتقای سطح سلامت عمومی مورد توجه قرار دهند.
به گزارش ایرنا، دراین همایش که توسط شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس، کمیته ورزش هفته سلامت و شورای اسلامی این شهر برگزار شد، حدود 60 نفر از آقایان شرکت کردند که در پایان به 40 نفر آنان به قید قرعه هدیه نقدی اهدا شد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
1860/3039/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.