جبار قوچان نژاد روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال تیم والیبال گنبدکاووس به دلیل برخی شرایط و مشکلات، خیلی دیرتر از سایر تیم ها تشکیل و تمرینات آماده سازی خود را شروع کرد.
وی افزود: تاخیر در تشکیل تیم و تمرینات آماده سازی جسمی و روحی که به لحاظ علمی حداقل باید 2 ماه قبل از شروع مسابقات انجام شود و نیز از دست دادن زمان طلایی و تنوع برای انتخاب بازیکنان که معمولا چند ماه قبل انجام می شود، همگی سبب شده تا تیم از آمادگی نسبی برخوردار بوده و برای رسیدن به شرایط آرمانی نیاز به زمان دارد.
قوچان نژاد اضافه کرد: با این وجود، تیم والیبال کارت اعتباری ایرانیان گنبدکاووس تمرینات آمادگی جسمی و تاکتیکی خوبی را در یک هفته گذشته انجام داده و امیدواریم با حمایت هواداران خونگرم این شهر بتوانیم امتیاز لازم را از بازی نخست خود در برابر تیم شهرداری ارومیه که از تیم های خوب لیگ برتر محسوب می شود، کسب نماییم.
وی با خوب دانستن بازیکنان فعلی جذب شده که ترکیبی از بازیکنان بومی و غیر بومی هستند، تصریح کرد: مردم گنبدکاووس بدانند که بسیاری از سرمایه های والیبال آنان که خیلی تلاش هم شد تا برخی از آنان جذب شوند، به سایر تیم های لیگ برتر رفتند.
سرمربی تیم والیبال کارت اعتباری ایرانیان گنبدکاووس با تاکید مجدد برضرورت صبور بودن و حمایت همه جانبه هواداران از این تیم، ادامه داد: این تیم برای رسیدن به شرایط آرمانی نیاز به زمان دارد و هواداران مطمئن باشند که تیم آنان در این فصل با قطعی کردن حضور خود در لیگ برتر فصل آینده، جایگاه خوبی را نیز در جدول رده بندی کسب خواهد کرد.
قوچان نژاد گفت: برنامه باشگاه برای رساندن تیم والیبال گنبدکاووس به جایگاه واقعی آن و قرار گرفتن جزو چند تیم برتر و بالای جدول، 3 ساله است و مردم و هواداران مطئمن باشند تحقق این جایگاه درسایه حمایت آنان میسر خواهد بود.
وی اضافه کرد: بنده از 10 تا 12 سال پیش که به عنوان مربی در تیم های لیگ برتر مشغول فعالیت بوده ام، بارها به گنبدکاووس آمده و علاقه خاصی به هواداران خونگرم این منطقه که حقیقتا سرمایه بزرگ معنوی برای تیم هستند، دارم.
به گزارش ایرنا، فصل جدید لیگ برتر والیبال کشور جام شهید مدافع حرم محسن حججی از فردا (یکشنبه 16 مهر) آغاز می شود و تیم کارت اعتباری ایرانیان در نخستین دیدار خود میزبان تیم شهرداری ارومیه است.
شهرستان گنبدکاووس که از آن در محافل ورزشی به پایتخت والیبال کشور یاد می شود با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال دربین مردم این دیار بویژه ترکمن ها جایگاه ویژه ای دارد و تاکنون از این شهر مربیان و بازیکنان زیادی در رده های مختلف سنی به عضویت تیم ملی یا باشگاه های مختلف کشور درآمده اند.
/3039/1860
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.