به گزارش خبرنگار ایرنا سرتیپ ستاد کیومرث حیدری روز سه شنبه در حاشیه افتتاح چندین پروژه تیپ 230 شهید متاجی گرگان در جمع خبرنگاران افزود: به زودی از چهره جدید نزاجا در زمینه چالاکی، چابکی و قدرت دفاعی تهاجمی رونمائی می شود.
وی عنوان کرد: قدرت دفاعی بالا با شناخت از جنگ های آینده به دست می آید و به همین منظورآشنائی با نرم افزارها و تکنولوژی های نوین جنگی را در دستور کار و برنامه قرار داده ایم.
فرمانده نزاجا تصریح کرد: افزایش توان نظامی با استفاده از تکنولوژی و علم روز به همراه توجه به تجربیات و داشته های داخلی، از مولفه های توان رزمی نیروهای مسلح هر کشور است.
سرتیپ ستاد حیدری گفت: در مدت یک سال گذشته به دستاوردهای مهم نظامی و جنگ افزارهای خوبی دست یافته ایم که بنا داریم تا از آن با توجه به توان و دانش بومی، در هفته دفاع مقدس رونمائی کنیم.
وی همچنین با بیان اینکه حضور در گلستان با هدف اشراف بر خلاقیت ها و نوآوری های کارکنان ارتش در لشگر ۳۰، بررسی میدانی نیازمندی ها و رفع مشکلات احتمالی مجموعه و قدر دانی از فرماندهان و کارکنان خدوم و ممتاز انجام شد، تصریح کرد: تلاش در جهت تحقق منویات مقام عظمای ولایت و فرماندهی معظم کل قوا، در راستای تامین هر چه بیشتر رفاه و آسایش کارکنان و خانواده های آنان از جمله اهداف این حضور است.
وی یادآور شد: توجه به ایمان، آموزش، انضباط، بصیرت دینی و سیاسی و ولایتمداری کارکنان ارتش و خانواده های آنان ازمهمترین سر خط های مدیریت فرماندهی نیروی زمینی ارتش است.
فرمانده نزاجا خاطرنشان کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به تعبیر مقام عظمای ولایت و رهبری، ارتش مومن، مکتبی و در راستای تامین منافع ملت بزرگ ایران بوده و در این مسیر با تقدیم ۵۰ هزار شهید غرور آفرین همچنان انقلابی، مصمم، آگاه و دشمن شناس به پیش می رود.
سرتیپ حیدری در ادامه ضمن بازدید از یگان های مستقر در میدان ، در آئین گشایش دفتر جذب و گزینش استخدام فرماندهی ارشد آجا در استان های گلستان و مازندران شرکت و از آخرین دستاوردهای نظامی تیپ 230 شهید متاجی لشگر 30 گرگان در قالب نمایشگاهی دیدن کرد.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.