فرماندار گرگان با اشاره به اینکه برخی طرفداران کاندیداها در فضای مجازی اقدام به پیش‌بینی نتایج انتخابات می‌کنند گفت که این کار ممنوع و غیرقانونی است.

محمد حمیدی اظهار داشت: این پیش‌بینی‌ها موجب دامن زدن به شایعات شده و به ایجاد تنش و بدبینی بین کاندیداها و طرفداران آنها منجر خواهد شد.

وی تاکید کرد: کاندیداها در شعب اخذ رای نماینده دارند و با وجود نظارت قوی و بی طرفانه عوامل برگزاری، خیال‌ آن ها بابت شمارش آرا راحت باشد.

فرماندار گرگان ادامه داد: شهروندان از مراجعه به خیابان اطراف فرمانداری پس از پایان مهلت رای گیر خوددار کنند چون این کار کمکی به نشر صحیح خبر نخواهد کرد زیرا تا جمع‌بندی نهایی، آماری منتشر نمی شود.

**

ابراهیم قدمنان فرماندار کردکوی از حضور مردم در انتخابات مجلس یازدهم قدردانی کرد و گفت: مشارکت مردم در این عرصه مهم سیاسی، موجب انتخاب افراد شایسته و تشکیل مجلس قوی برای توسعه و آبادانی ایران و استان گلستان خواهد شد.

**

امیر محمدپور دبیر هیات بازرسی انتخابات استانداری گلستان ادامه داد: هزار و ۳۸۹ بازرس در شعب سراسر استان روند برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را کنترل می کنند.

**

هادی حق شناس استاندار گلستان با حضور در چند شهرستان، از شعب اخذ رای و ستاد انتخابات آن ها دیدن کرد و از نزدیک در جریان روند برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

**

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان اعلام کرد: اگر مراحل گوناگون انتخابات به درازا بکشد، مدارس محل اخذ رای فردا شنبه تعطیل است.

احسان گوهری‌راد اظهار داشت: ۷۵ درصد از مجموع هزار و ۳۸۹ شعبه اخذ رای گلستان در انتخابات مجلس یازدهم در مدارس مستقر هستند.

وی بیان کرد: علاوه بر آن، فرهنگیانی که در مراحل انتخابات دارای مسوولیت هستند تا پایان فرایند شمارش آرا در محل صندوق ها خواهند ماند و برنامه‌ریزی برای حضور نفرات جایگزین در کلاس‌های درس آن ها انجام شده است.

استان گلستان با ۶ حوزه انتخابیه اصلی، هفت نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد که دو نفر از حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا ، یک نفر از رامیان و آزادشهر، یک نفر از علی‌آباد، یک نفر از کردکوی، بندرترکمن، گمیشان و بندرگز، یک نفر از گنبدکاووس و یک نفر از مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه به مجلس شورای اسلامی راه خواهند یافت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.