به گزارش خبرنگار ایرنا، دراین مراسم معنوی که عصر پنجشنبه باحضور برخی مسوولان و خانواده‌های معظم شاهد گنبدکاووس برگزار شد، رییس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان درسخنانی با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان انقلاب اسلامی، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان و سازش نکردن با آنها را درس بزرگ شهدا به ملت دانست و بر ضرورت ادامه راه این عزیزان والامقام تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین رضا دیلمی اظهار داشت: شهیدان درس ایستادگی و مقاومت دربرابر دشمنان و سازش نکردن با آنها را از نهضت عاشورایی امام حسین (ع) آموختند و امروز ما هم باید در برابر تهدیدها و تحریم‌های دشمنان مقاومت کنیم و تسلیم آنها نشویم.

وی اضافه کرد: امروز به برکت خون شهیدان و رهبری‌های امام راحل و جانشین خلف ایشان، خورشید انقلاب اسلامی بر قله عزت و افتخار ایستاده و افول تمدن فاسد غرب را شاهد است.

حجت الاسلام دیلمی همچنین استکبار ستیزی و عدالت‌خواهی را از آموزه‌های اسلامی و نص صریح قرآن دانست و خاطرنشان کرد: ما نباید از جبهه طاغوت و اعوان، انصار و امکانات آنها بترسیم زیرا خداوند یاری‌گر جبهه حق و مومنان خواهد بود، آنگونه که امام راحل (ره) با ایمان به خدا و اعتقاد به نصرت الهی و نیز با تکیه بر مردم توانست مقابل جبهه طاغوت بایستد و انقلاب اسلامی را به پیرزوی برساند.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

/۳۰۳۹/۱۸۶۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.