اگر برای شرکت در فستیوال‌های اروپایی قصد رزرو تور را دارید، بهتر است فصل پاییز را برای سفر به کشورهای اروپایی انتخاب کنید. روزهای پاییز در اروپا دلپذیر و آفتابی هستند، قیمت‌ها به طور چشمگیری کاهش پیدا می‌کنند. (برای مشاهده قیمت‌ها به صفحه تورهای اروپا بروید) نمایشگاه‌های جدید برپا می‌شوند و ده‌ها جشنواره با موضوعات مختلف در بهترین شهرهای اروپا برگزار می‌شود.

اگر برای شرکت در فستیوال‌های اروپایی قصد رزرو تور را دارید، بهتر است فصل پاییز را برای سفر به کشورهای اروپایی انتخاب کنید. روزهای پاییز در اروپا دلپذیر و آفتابی هستند، قیمت‌ها به طور چشمگیری کاهش پیدا می‌کنند. (برای مشاهده قیمت‌ها به صفحه تورهای اروپا بروید) نمایشگاه‌های جدید برپا می‌شوند و ده‌ها جشنواره با موضوعات مختلف در بهترین شهرهای اروپا برگزار می‌شود.

جشنواره لا مرس بارسلون، اسپانیا (La Merce Festival, Barcelona)

فصل پاییز در بارسلون، ماه‌های سپتامبر و اکتبر یعنی اواخر شهریور تا آبان ماه است. با آغاز پاییز در بارسلون جشنواره لا مرس که بزرگترین رژه خیابانی کاتالونیا است به مدت چهار روز از 20 تا 24 سپتامبر برگزار می‌شود. جشنواره‌ای پر جنب و جوش که نزدیک به 600 رویداد کوچک با موضوعات مختلف در کنار هم برگزار می‌شوند.

این جشن سنتی همراه با موسیقی، رژه، نمایش‌های عجیب و غریب تا اجراهای فرهنگی، مسابقه و آتش بازی است. از نکات برجسته در این جشنواره می‌توان به مجسمه‌های انسانی عظیم با لباس‌های سنتی اشاره کرد.

جشنواره غذاهای دریایی فالموث در انگلستان 

یک از فستیوال‌های اروپایی، جشنواره غذاهای دریایی فالموث است. فالموث یکی از شهرهای ساحلی انگلیس است که هر ساله در فصل پاییز، در این شهر ساحلی جشنواره غذاهای دریایی برگزار می‌شود. این جشنواره که از بزرگترین و محبوب‌ترین رویدادهای غذایی تخصصی به شمار می‌آید، به مدت ۴ روز توسط بهترین سرآشپزها برگزار می‌شود. در این فستیوال از 12 تا 15 اکتبر، سرآشپزها استعداد و مهارت خود را در پخت انواع غذاهای دریایی به نمایش می‌گذارند. می‌توانید از غذاهای لذیذ، موسیقی زنده، غرفه‌های صنایع دستی و نمایش آشپزی توسط بهترین سرآشپزها لذت ببرید. بنابراین اگر عاشق غذاهای دریایی هستید، نباید این فستیوال را از دست بدهید، طعم بی‌نظیر غذاهای بومی و محصولات محلی را بچشید و از صنایع دستی این شهر دیدن کنید.

جشنواره نوئی بلانش، فرانسه (Paris Nuit Blanche, France)

شب سفید یا نوئی بلانش یک جشنواره هنری است که سالانه در فرانسه در اولین شنبه ماه اکتبر برگزار می‌شود. این جشنواره با هدف تجلیل از هنرهای معاصر در فصل پاییز در شهر پاریس برگزار می‌شود. در طول شب مردم و گردشگران با قدم زدن در خیابان‌های پاریس آثار هنری برجسته را مشاهده و آن‌ها را تحسین می‌کنند. در این جشنواره گالری‌ها، سینماها، استخرها، مراکز تفریحی و فرهنگی پاریس تا ساعات اولیه صبح رایگان خواهد بود. همچنین در خیابان‌ها کنسرت‌ها، اجراهای زنده و رژه نیز برای بازدید کنندگان اجرا می‌شود.

جشنواره هنرهای معاصر CAFe بوداپست، مجارستان (CAFe Budapest Contemporary Arts Festival, Hungary)

یکی از بهترین و محبوب‌ترین رویدادها در بوداپست مجارستان جشنواره هنرهای معاصر CAFe است که از 2 تا 18 اکتبر برگزار می‌شود. یک جشنواره فرهنگی که همراه با کنسرت‌های موسیقی، برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی، اجرای اپرا و تئاتر و بسیاری از برنامه‌های دیگر، تلاش می‌کند تا فرهنگ پر جنب و جوش بوداپست را به نمایش بگذارد. در این جشنواره بیش از 110 رویداد در 40 مکان برگزار می‌شود که قطعاً در این مدت طولانی جشنواره می‌توانید از برنامه‌هایی که متناسب با سلیقه شما است لذت ببرید.

 

پر شورترین فستیوال‌های اروپایی در پاییز مخصوص گردشگران ایرانی 2

 

جشنواره ترافل سفید آلبا، ایتالیا( Alba White Truffle Festival, Italy)

از دیگر فستیوال‌های اروپایی، جشنواره ترافل سفید آلبا است. در شهر آلبا در ایتالیا هر ساله در ماه اکتبر جشنواره‌های مختلفی برگزار می‌شود. جشنواره ترافل سفید یکی از مهم‌ترین فستیوال‌ها است که شامل کنسرت، مسابقه‌های ورزشی، برنامه‌های فرهنگی، ارائه شیرینی ترافل سفید است. این جشنواره که از 7 اکتبر تا 3 دسامبر برگزار می‌شود به گردشگران این فرصت را می‌دهد تا بتوانند تجربه‌ای متفاوت را از فستیوال‌ها داشته باشند. بنابراین اگر عاشق خوراکی و شیرینی هستید و قصد سفر به ایتالیا را دارید، با رزرو به موقع تور این جشنواره را از دست ندهید.

 

پر شورترین فستیوال‌های اروپایی در پاییز مخصوص گردشگران ایرانی 3

 

بارکولانا رگاتا، ایتالیا (Barcolana Regatta, Italy)

یکی از فستیوال‌هایی که در کشور ایتالیا برگزار می‌شود، بارکولانا رگاتا است. بیش از 2000 قایق و 16 هزار ملوان در خلیج تریست، بزرگترین مسابقه قایقرانی جهان را برگزار می‌کنند. در کنار این رویداد که در 29 سپتامبر تا 8 اکتبر برگزار می‌شود، صدها رویداد هیجان‌انگیز دیگر نیز از جمله ورزش‌های آبی، کنسرت‌های شبانه، رژه کشتی‌های قدیمی و برپایی فروشگاه‌های مواد غذایی نیز برگزار می‌شوند. در این جشنواره یک مسابقه خیریه با بادبان‌های جذاب و دیدنی که توسط هنرمندان مشهور نقاشی شده‌اند نیز برگزار می‌شود.

جشنواره بین المللی غذاهای دریایی گالوی، ایرلند (Galway International Oyster & Seafood Festival, Ireland)

در فصل پاییز در هفته آخر ماه سپتامبر، در شهر گالوی در ایرلند غربی یکی از جشنواره‌های بین‌المللی غذا برگزار می‌شود. گردشگران علاوه بر اینکه می‌توانند از زیبایی‌های چشمگیر این منطقه لذت ببرند، با شرکت در جشنواره بین‌المللی غذاهای دریایی می‌توانند از طعم واقع غذاهای دریایی نیز لذت ببرند. این جشنواره همراه با موسیقی زنده، اجراهای خیابانی و نمایش‌های آشپزی همراه است. جشنواره غذاهای دریایی گالوی یکی از جذاب‎ترین فستیوال‌های اروپایی به شمار می‎آید.

شرکت در فستیوال‌های اروپایی با رزرو تور ترکیبی اروپا

اگر می‌خواهید در فصل پاییز در بیشتر فستیوال‌های پر شور اروپایی شرکت کنید، بهترین راه رزرو تور ترکیبی اروپا است تا بتوانید با هزینه کمتر در جشن‌های مختلف شرکت کنید. با رزرو تور ترکیبی با یک تیر چند نشان بزنید و سفری متنوع و ماجراجویانه را تجربه کنید. برای دریافت مشاوره رایگان درباره رزرو بهترین تورهای ترکیبی اروپا می‌توانید با کارشناسان نهال گشت از طریق ۱۸۳۰-۰۲۶ تماس بگیرید. همچنین می‌توانید قیمت تورهای اروپایی را در سایت نهال گشت به آدرس nahalgasht.com ببینید.

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیغاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.