برای خرید پنجره دوجداره ارزان، نمی توان فقط به قیمت اکتفا کرد. باید عوامل کیفی را نیز مد نظر قرار داد تا محصول خوب و با دوامی را دریافت کنید.

هنگام خرید یک محصول، مشتریان معمولاً به دنبال ارزان‌ترین گزینه با کارایی بالاتر هستند. خرید پنجره دوجداره ارزان نیز یکی از مواردی است که بسیاری از کسانی که می خواهند این نوع پنجره را در ساختمان خود نصب کنند، به خرید آن با ارزانترین و بهترین قیمت علاقه مند هستند.

اما برای خرید پنجره دوجداره ارزان، نمی توان فقط به قیمت اکتفا کرد. باید عوامل کیفی را نیز مد نظر قرار داد تا محصول خوب و با دوامی را دریافت کنید.

در این نوشتار به بررسی عوامل موثر در قیمت پنجره و اهمیت هر کدام می پردازیم .

 

عوامل تاثیرگذار بر قیمت پنجره دوجداره

برخی از عواملی که قیمت پنجره دو جداره را مشخص می کنند، شامل: جنس پروفیل، یراق آلات مورد استفاده در پنجره، برند سازنده و سایز پنجره هستند.

 

 

نکته مهم؛ تعریف از ارزان بودن

قبل از خرید پنجره دوجداره ارزان، باید تعیین کنید که چه ویژگی هایی را از محصول مورد نظر خود می خواهید. به عبارت دیگر باید استانداردهای خود را برای این محصول اعلام کنید.

پنجره های دو جداره عموماً وظایفی مانند عایق بندی صوت، عایق بندی حرارت و جلوگیری از آلودگی را انجام می دهند. بنابراین در خرید پنجره دوجداره ارزان، نباید به خاطر قیمت کم، این وظایف را نادیده گرفت.

برندهای مناسب با قابل قبول برخی از برندهای پروفیل یو پی وی سی که در یو پی وی سی پلاس عرضه شده است و قابل قبول هستند، عبارتند از: وین تک، وستابست، هافمن و پلاس پن.

در زیر به معرفی کوتاه این برندها می پردازیم:

پنجره وین تک: این برند در کارخانجات WINTECH تولید شده است و با استفاده از تکنولوژی یکسان و مواد اولیه همگون، محصولات با کارایی مناسب و قابل قبول را با قابل قبول به بازار عرضه می کند.

 • ویستابست: این برند با استفاده از پروفیل وستابست شهرت گسترده ای در بازار پیدا کرده است. پروفیل وستابست نخستین پروفیل یو پی وی سی است که گواهینامه RAL آلمان را دریافت کرده است.

• هافمن: پنجره دوجداره هافمن انواع مختلفی از پنجره را با توجه به نوع، ضخامت و اندازه مورد نظر شما ارائه می کند و با تنوع بالا، قیمت مناسبی را نیز پیشنهاد می کند.

 • پلاس پن: این برند یکی از زیر مجموعه های وین تک است که در واقع نوع اقتصادی این برند محسوب می شود و می توان آن را در دسته پنجره دو جداره ارزان قیمت دانست. تفاوت آن با وین تک در ضخامت پروفیل و برخی یراق آلات است.

 

راهنمای خرید و انتخاب پنجره دوجداره ارزان (1)

 

تأثیر یراق آلات بر قیمت پنجره

 یراق آلات نیز از جمله عوامل مؤثر بر قیمت پنجره دوجداره هستند. برخی از یراق آلات دارای دو حالت باز شدن هستند و برخی دارای یک حالت باز شدن. ی

راق های یک حالته، فقط به یک روش پنجره را باز می کنند؛ مثلا به صورت عمودی یا افقی.

اما یراق های دو حالته، به شما امکان باز کردن پنجره به دو روش را می دهند. بنابراین اگر به دنبال خرید پنجره دوجداره ارزان هستید، ممکن است باید یراق یک حالته را انتخاب کنید.

 

پروفیل و قیمت نهایی پنجره دوجداره

این نکته را نباید فراموش کنید که پروفیل پنجره دو جداره مبتنی بر چه جنسی است؛ چون در بازار هم پروفیل یو پی وی سی و هم آلومینیوم وجود دارد. شاید در نگاه اول فکر کنید که تفاوت زیادی ندارد اما در حقیقت با دو ساختار کاملا متفاوت سروکار خواهید داشت.

 

راهنمای خرید و انتخاب پنجره دوجداره ارزان (2)

 

با توجه به نوع و ابعاد پنجره، قیمت آن متفاوت خواهد بود. پیچیدگی بیشتر پنجره دوجداره باعث افزایش هزینه آن می شود. برای مثال، پنجره های دوجداره با الگوهای مختلفی از بازشوندگی ساخته می شوند و از جمله آن ها می توان به پنجره های کشویی و ثابت اشاره کرد.

قیمت پنجره های دوجداره ثابت نسبت به پنجره های بازشو کمتر است.

همچنین ابعاد پنجره نیز در تعیین قیمت تاثیرگذار است. پنجره های بزرگتر مصرف مواد بیشتری دارند و در نتیجه گران تر هستند.

متاسفانه بعضی از سازندگان با استفاده از روش های نادرست در محاسبه قیمت پنجره دوجداره، کیفیت محصول را کاهش می دهند؛ برای مثال، باید در تمام قسمت های پروفیل، گالوانیزۀ استاندارد با ضخامت ۱.۵ سانتی متر به کار رود.

اما بعضی فقط در مرکز پروفیل از گالوانیزۀ استاندارد استفاده می کنند.

در نتیجه، اطراف پروفیل بدون گالوانیزۀ مناسب یا با گالوانیزۀ ضعیف تر هستند. این مسئله باعث کاهش مقاومت و عمر پروفیل می شود.

مجموعه یو پی وی سی پلاس چکیدۀ تجربۀ طولانی و کار درخشان در زمینۀ ساخت انواع درب و پنجره های دوجداره را در تولیدات خود بکار میگیرد.

با به کارگیری مواد اولیۀ با کیفیت، طراحی های دقیق و مهندسانۀ ساخت و استفادۀ از جدیدترین فن آوری های روز، همواره رضایت مشتریان خود را جلب کرده است.

 

 

علاوه بر بالابودن دوام و ماندگاری، قیمت مناسب و تحویل به موقع از جملۀ دیگر ویژگی های این مجموعۀ تولیدکننده است.

اگر به دنبال استعلام قیمت پنجره دوجداره upvc هستید، می توانید با شماره های درج شده در وب سایت یا از طریق فرم تماس با ما، با ما در ارتباط باشید.

قیمت پایۀ درب و پنجره های دوجداره در حالت استاندارد، بستگی به تعداد بازشو ها، شکل شیشه با ضخامت ۴×۴ میلی متر و یراق آلات درجۀ یک ترکیه دارد که بر روی دیوار شما نصب می شوند. قیمت آن ها از متر مربعی ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان براساس برند پروفیل متغیر است.

باید به خاطر داشت که تولیدات درب و پنجره به عنوان یک کار ساختنی، متناسب با نقشه ها و عوامل ذکر شده در بالا تغییر می کند. قیمت دقیق آن ها پس از نقشه کشی توسط مهندسان شرکت مشخص خواهد شد.

یو پی وی سی پلاس تولیدکننده انواع پنجره های دوجداره upvc و پنجره آلومینیومی و توری پلیسه با طراحی اختصاصی و متناسب با نمای ساختمان شما آماده ارائه مشاوره به شما مشتریان گرامی را دارد.

این واحد تولیدی به ماشین آلات پیشرفته و آخرین تکنولوژی ساخت پنجره بهره‌مند است.

برای کسب اطلاعات بیشتر، می توانید از طریق تلفن های زیر و وب  سایت، با ما تماس بگیرید.

آدرس وب سایت   https://upvcplus.com/

تلفن : ۰۲۱۸۸۶۹۰۶۲۴

همراه : ۰۹۱۲۳۸۸۶۶۷۹   و ۰۹۱۰۱۵۰۵۷۶۳

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیغاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.