معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: امسال روز جهانی قدس به دلیل گستاخی آمریکا و رژیم صهیونیستی به دلیل انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "سید محمدکاظم نظری " در نشست ستاد برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس، افزود: قطعا پاسخ ملت‌های مسلمان جهان به جنایت‌های رژیم صهیونیستی کوبنده و محکم ‌تر از هر سال است.

وی با بیان اینکه مسئله فلسطین یک بحث عقیدتی و انسانی است، افزود: با اینکه سازمان‌های بین‌المللی دم از حقوق بشر می زنند اما هیچ امیدی به این سازمان ‌ها برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین نیست.

معاون سیاسی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت:‌ حمایت از مردم فلسطین یک وظیفه و تکلیف است و ما باید حساسیت موضوع را برای حمایت و حضور با شکوه مردم در این روز جهانی فراهم کنیم.

وی تاکید کرد: انتظار از مسئولان فرهنگی این است که امسال شرایط را برای حضور و مشارکت گسترده تر اقشار مختلف مردم در یوم الله روز جهانی قدس فراهم سازند.

نظری ادامه داد: شرکت در این راهپیمایی یک تکلیف و وظیفه برعهده مسلمانان جهان از جمله ملت ایران است و این راهپیمایی روحیه مقاومت مردم مظلوم فلسطین در برابر جنایت های وحشیانه رژیم صهیونیستی را قوی‌تر می کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد هم با اشاره به اینکه، روز قدس از یادگارهای ارزشمند امام راحل است، گفت: بیت‌المقدس با توطئه استکبار جهانی تحت سلطه رژیم جعلی صهیونیستی قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام سیدجواد خاضع افزود: نامگذاری روز جهانی قدس با تدبیر حکیمانه امام خمینی(ره) برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین و همچنین جلوگیری از فراموشی مسئله مهم قدس است.

وی اظهار داشت: روز جهانی قدس روز اعلام انزجار از استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی است و به فرموده مقام معظم رهبری پشتوانه‌ای برای امنیت کشور است.

خاضع افزود: امسال روز جهانی قدس نسبت به سال‌های قبل اهمیت و حساسیت بیشتری دارد و یکی از دلائل اصلی آن انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس و پیروزی‌های جبهه مقاومت در سوریه است.

خاضع تاکید کرد: اهمیت مسئله قدس و همچنین جنایت‌های رژیم صهیونیستی در فلسطین بیش از پیش تحلیل و تبیین شود.

وی تاکید کرد: اهمیت روز قدس و حضور گسترده مردم باید تولید محتوا شده و همچنین بیانات امام(ره) و رهبری انقلاب در خصوص روز قدس مطرح شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.