به گزارش ایرنا، علی مجدآرا روز دوشنبه در نشست مجمع انتخاباتی هیأت ورزش‌های همگانی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: سند تحول، تعالی و آینده نگری ورزش‌های همگانی در 2 جلد و پس از حدود هفت هزار نفر ساعت کار کارشناسی توسط متخصصان و صاحبنظران ورزش همگانی کشور تهیه شده است.
وی افزود که این سند به تأیید مسئولان وزارت ورزش و جوانان و اعضای شورای عالی ورزش کشور رسیده و نسخه‌ای از آن نیز به اداره‌های کل ورزش و جوانان استان‌ها ارسال شده است.
رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی بیان کرد: شرح وظایف و مأموریت‌های هر کدام از دستگاه‌های اجرایی استان‌های کشور برای اجرای این سند و توسعه روز افزون ورزش همگانی تعیین شده است.
مجدآرا عنوان کرد که سال گذشته فدراسیون ورزش‌های همگانی موفقیت‌های ارزنده‌ای به دست آورد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها کسب رتبه نخست در زمینه آموزش بین فدراسیون‌های کشور است.
وی ابراز داشت: شعار سال جاری فدراسیون ورزش‌های همگانی «مادران عمود خیمه ورزش همگانی» بوده که بیانگر نقش مهم مادران در ترغیب فرزندان خود برای گرایش به ورزش، تحرک، نشاط و شادابی است.
رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت که جاده سلامتی به عنوان یکی از زیرساخت‌های مهم انجام ورزش همگانی باید در تمامی استان‌های کشور و تا حد امکان در کنار رودخانه‌ها، جنگل‌ها و مکان‌های تفریحی ساخته شود.
مجدآرا اظهار داشت: همت اصلی فدراسیون ورزش‌های همگانی حمایت همه جانبه از هیأت های ورزش همگانی تمامی استان‌ها به ویژه مناطق کمتر توسعه یافته از جمله کهگیلویه و بویراحمد است.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت که با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب باید اهمیت بیشتری به ورزش همگانی در کشور و استان داده شده و برای رونق و تقویت هر چه بیشتر آن فعالیت کرد.
سید محمدتقی علوی اظهار داشت: مسئولان هیأت ورزش‌های همگانی کهگیلویه و بویراحمد اقدام به برنامه ریزی بهتر و بیشتر و هدف گذاری‌های لازم برای توسعه ورزش همگانی در این استان کنند.
وی افزود که انتظار می‌رود فدراسیون ورزش‌های همگانی توجه ویژه‌ای به امر مهم ارتقای دانش مربیان، داوران و ورزشکاران رشته‌های مختلف ورزش همگانی کهگیلویه و بویراحمد با برگزاری دوره‌های آموزشی داشته باشد.
کاندیدای تصدی ریاست هیأت ورزش‌های همگانی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت که چهار سال گذشته 580 همایش پیاده روی در استان برگزار شده که از این تعداد پنج مورد به طور سراسری و پخش از شبکه سوم سیما بوده است.
محمدعلی رهامی اظهار داشت: یک هزار و 120 مسابقه در رشته‌های مختلف ورزش همگانی و 12 کلاس آموزشی در این مدت در کهگیلویه و بویراحمد برگزار و 45 ایستگاه سلامت نیز در استان راه اندازی شده است.
وی افزود که عمده‌ترین برنامه‌های چهار سال آینده هیأت ورزش‌های همگانی کهگیلویه و بویراحمد شامل برگزاری مستمر دوره‌های آموزشی، انعقاد تفاهم‌نامه با دستگاه‌های مختلف اجرایی از جمله آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها برای رونق ورزش همگانی و تشکیل بانک اطلاعاتی مربیان و داوران ورزش همگانی است.
محمدعلی رهامی در این نشست با کسب 19 رأی از مجموع 19 رأی مأخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیأت ورزش‌های همگانی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد.
سید محمدتقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست به عنوان عضو شورای راهبردی فدراسیون ورزش‌های همگانی و محمدعلی رهامی رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان نیز به عنوان مشاور عالی فدراسیون معرفی شده و هر 2 نفر احکام خود را دریافت کردند.
کهگیلویه و بویراحمد دارای حدود 50 هزار ورزشکار ساماندهی شده آقا و خانم در رشته‌های مختلف است.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.